Favorittspisested i Trondheim?

mammatilElise

Forelsket i forumet
Ja, hvilken restaurant er din favoritt? Noen som har en anbefaling hvor det er en rolig og behagelig atmosfære og god mat?

Bakgården bar og spiseri har fantastisk god tapas. (har også pasta og pizza) En nydelig restaurant og hyggelige servitører.
De har også uteservering, der man sitter i gode rottingmøbler under digre parasoller.

Ai suma har nyyydelig kjøtt og fisk, og et utrolig spennende lokale med mange flotte detaljer. Bare lokalet i seg selv er verdt turen dit.

Credo er en skikkelig helaften restaurant. Har ikke vært der selv, men plassen har et utrolig bra rykte. Skal man dit har man gjerne en fireretters middag med tilhørende vin, og sitter der i flere timer og nyter god mat og godt selskap :-) Gleder meg virkelig til å ta turen dit.

ORIGINAL: tuppamaara

Bakgården bar og spiseri har fantastisk god tapas. (har også pasta og pizza) En nydelig restaurant og hyggelige servitører.
De har også uteservering, der man sitter i gode rottingmøbler under digre parasoller.

Ai suma har nyyydelig kjøtt og fisk, og et utrolig spennende lokale med mange flotte detaljer. Bare lokalet i seg selv er verdt turen dit.

Credo er en skikkelig helaften restaurant. Har ikke vært der selv, men plassen har et utrolig bra rykte. Skal man dit har man gjerne en fireretters middag med tilhørende vin, og sitter der i flere timer og nyter god mat og godt selskap :-) Gleder meg virkelig til å ta turen dit.

Så fint at du nevner Bakgården bar og spiseri. Har tenkt litt på den, og da fikk jeg bekrefta at det er et hyggelig sted[:)]

Takk for anbefalinger[:)]

Er ikke så mye ute å spiser, men synes graffi har god mat[:)]

"Jonathan mat og vinkjeller" - i kjelleren på Britannia, super service og mat.
"Graffi" - nydelig grillmat
"Emilies" - dyrt, men fantastisk!! En helkveld med mange retter og vin.

Har aldri vært der selv, men ser frem til å få tid til å gå på Graffi! Har hørt maten er knall. Og at det er billig der!

Credo er jo alltid en vinner da. Prisen er deretter..

Fem Bord har fått veldig mye skryt!

ORIGINAL: Lulla83

graffi[:D]

graffi har digg mat og en digg bakgård for shure.

frati har god mat de og, alltid mye folk der og.

fem bord er mer gourmet da og har som navnet tilsier bare 5 bord i restaurangen sin. ble anbefalt av en kompis av meg som er med i kokkelandslaget faktisk for sin gode mat. blir dog litt for spesi for meg med sånne små porsjoner på et stort fat med ei teskje saus til[:D]

Ai suma har bestisen min dårlig erfaring med, måtte sende tilbake maten et par ganger og servitøren ble surere og surere for hver gang(maten var ikke skikkelig stekt)

jonathans- som nevnt over. en klaar vinner.

utrolig fin service, og kjellerbiffen er noe man ikke glemmer på en stund.
der får man en stooor stein på bordet som man steker biffstykkene på. men masse tilbehør til

gooooodt :D

Back
Topp