Favorittsparkestedet til babyen din?

Lillefrue

Elsker forumet
Min har funnet ut at rett mot blæra er det mest riktige stedet her.
Sparker nesten aldri noe annet sted, det er plagsomt og ikke gromt i det hele tatt. Selvfølgelig veldig glad for å kjenne spark og liv, men utrolig slitsomt og ubehagelig :p

Sparker stort sett ned på undersida av magen, ofte i nærheten av blæra, ja. ble derfor så paff i går da jeg satt litt foroverlent og plutselig fikk noen gode spark oppover mot puppene. Lillingen må ha turnet rundt og snudd seg med hodet ned for å få til det, tenker jeg.

Nederst til høyre :) Mistenker at det føles sånn fordi jeg har morkaka foran, så det er der jeg kjenner det best :p

Rett mot blæra uten tvil, blir noen ekstra turer på do om nettene pga. det:p han liker også å sparke mot høyre side av magen. Mye romstering og harde spark særlig når jeg har lagt meg, litt vanskelig å sovne:sleep011

I nedre del av magen (og blæra når den er full :p ). Ellers er det også mye spark på høyre side ca der hvor livmoren er høyest ❤️

Stort sett på høyre side skrått ned fra navelen. Har siste tiden begynt å kjenne (og se) at det buler veldig ved navelen. Ikke direkte spark, mer som noe større som gnir seg inntil. Tror dette er hodet :) Passer i så fall med at jeg kjenner sparkingen nede til høyre :P

Ned mot trusekanten rett under navlen. Kjenner det noen ganger på en av sidene og, men for det meste er det rett ned. Har heldigvis holdt seg unna blæra til nå, men han er ganske travel der nede.

Her er det litt overalt for tida, men mest nede under navlen.
Merker at hun snur og vender mye på seg i tillegg, så hun er litt overalt.
Gøy å både se og kjenne det utenpå nå. Eldstemann liker å ligge med hodet på magen min, å kjenne at hun dulter til han...

Hun sparker nesten bare ned mot der endetarm osv ligger. Meget ubehagelig! :oops: Noen ganger på sida ut mot hoftekammen :Heartpink

Her er hun som.regel litt under navlen når hun sparker. Litt langt nede så til tider ubehagelig

Nedover! Og nesten bare nedover, i mange uker nå! :p Jeg har sagt at denne sikkert aldri snur seg riktig vei :p

Back
Topp