Favorittsider?

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Har babyene deres en favorittside? Her ser det ut til at høyre side er mest stas å ligge på. Iallefall der jeg kjenner han på morgenen og når jeg ligger på ryggen.

Har babyene deres en favorittside? Her ser det ut til at høyre side er mest stas å ligge på. Iallefall der jeg kjenner han på morgenen og når jeg ligger på ryggen.
I starten da jeg kjente bevegelser var det mye sparking nederst i magen på venstre side da jeg lå på venstre side. Nå føler jeg at det er litt mer overalt... :hilarious:

Synes det er vanskelig å kjenne akkurat hvordan hun ligger, men definitivt mest spark på høyre side. Er også der jeg kjenner de kraftigste sparkene, og magen buler skikkelig der til tider :)

Mest spark nede på venstre side :)
Jeg skjønner ikke hvordan man greier å kjenne akkurat hvordan babyen ligger. Legen min kjente med en gang hodet, men jeg har ikke sjangs til å kjenne det selv :rolleyes:

Ingen fast side eller plass før babyen så den turner rundt før det meste hele tiden :)

Klare ikke kjenne hvor han ligger, men han sparke bare ned mot truse linja hele veien. God plass til knerten ennå. Regner med det blir lettere å kjenne hvor han ligg seinere

Her ligger han enda ganske langt nede i bekkenet, men han ligger litt på skrå, så hode enden er bestandig på høyre side av magen, mens bena er til venstre.

Tror venstre, men er litt usikker, kjennes ut som han er all over the place til tider:rolleyes:

Høyre❤️ liten ball på den ene siden hver morgen. Og utover dagen kjenner jeg nesten ingen ting på andre siden. Kun ned og mot høyre. :-)

Back
Topp