L *Labambie Forumet er livet 19 Apr 2011 #6 Jeg har jo en hylle full av parfymer jeg ELSKER! [:D][:D][:D] Men en jeg synes er fantastisk er Emporio Armani- She. Den originale hvite flaska [:D]
Jeg har jo en hylle full av parfymer jeg ELSKER! [:D][:D][:D] Men en jeg synes er fantastisk er Emporio Armani- She. Den originale hvite flaska [:D]
P Pluggensen Forelsket i forumet 19 Apr 2011 #7 Escada - Taj Sunset! Årets sommerparfyme 2011. Fantaaastisk!
M monaogmini Andre møte med forumet 19 Apr 2011 #12 Elsker Juicy Couture parfymen. Ellers fikk jeg en ny yndling i dag; den nye sommerduften til Burberry - Summer, nydelig!
Elsker Juicy Couture parfymen. Ellers fikk jeg en ny yndling i dag; den nye sommerduften til Burberry - Summer, nydelig!
© ©Smartass Forumet er livet 19 Apr 2011 #13 ORIGINAL: Labambie Jeg har jo en hylle full av parfymer jeg ELSKER! [:D][:D][:D] Men en jeg synes er fantastisk er Emporio Armani- She. Den originale hvite flaska [:D] Skulle til å si "Åh.. min all-timer.." Men.. den er jo gull.[X(]
ORIGINAL: Labambie Jeg har jo en hylle full av parfymer jeg ELSKER! [:D][:D][:D] Men en jeg synes er fantastisk er Emporio Armani- She. Den originale hvite flaska [:D] Skulle til å si "Åh.. min all-timer.." Men.. den er jo gull.[X(]
Kona til ET Forumet er livet 19 Apr 2011 #14 Har jo altfor mye parfymer, er lettere yrkesskadd [8D] Meeeen Guerlain - L'instant Magic og E.Armani - She er de desidert beste [:)]
Har jo altfor mye parfymer, er lettere yrkesskadd [8D] Meeeen Guerlain - L'instant Magic og E.Armani - She er de desidert beste [:)]
© ©Smartass Forumet er livet 19 Apr 2011 #15 ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(]
Tyttebæra Elsker forumet 19 Apr 2011 #16 ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)]
ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)]
© ©Smartass Forumet er livet 19 Apr 2011 #17 ORIGINAL: Tyttebæra ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)] Sånn var det ja! Trøndersk: Drua & Bannana
ORIGINAL: Tyttebæra ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)] Sånn var det ja! Trøndersk: Drua & Bannana
Tyttebæra Elsker forumet 19 Apr 2011 #18 ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Tyttebæra ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)] Sånn var det ja! Trøndersk: Drua & Bannana
ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Tyttebæra ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Øh, tror hun mener BANANA! [:D][;)] Sånn var det ja! Trøndersk: Drua & Bannana
H Henrikke88 Forelsket i forumet 19 Apr 2011 #19 eeeh , veldig mange. Men nå samler jeg jo på parfyme da [:-] ( har vell rundt 150 stk) Men akkurat nåå så er det Hugo boss, den nyeste.
eeeh , veldig mange. Men nå samler jeg jo på parfyme da [:-] ( har vell rundt 150 stk) Men akkurat nåå så er det Hugo boss, den nyeste.
© ©Smartass Forumet er livet 19 Apr 2011 #20 ORIGINAL: Lissyjane ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Hahahahahahahahaha! Herregud[:-] Det heter faktisk Dolce och Grabbarna.[8D]
ORIGINAL: Lissyjane ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: Lissyjane The one- D&B .. Typen elsker den også[:D] Mener du DOLCE & BABBANA?[X(] Hahahahahahahahaha! Herregud[:-] Det heter faktisk Dolce och Grabbarna.[8D]