Favorittnavn jente:

Det er veldig mange fine navn. Vi kommer til å velge et norrønt navn. Har ikke tenkt så mye på navn ennå. Synes også navnets betydning er viktig. Mange navn betyr pussige ting som Cecilie betyr blind, og Skjalg betyr skjeløyd, Kåre den krøllhårede. Jeg synes Sunniva er et flott pikenavn, hvis jeg ikke tar helt feil så betyr det gave fra solen, tror det opprinnelig er irsk.

Det er veldig mange fine navn. Vi kommer til å velge et norrønt navn. Har ikke tenkt så mye på navn ennå. Synes også navnets betydning er viktig. Mange navn betyr pussige ting som Cecilie betyr blind, og Skjalg betyr skjeløyd, Kåre den krøllhårede. Jeg synes Sunniva er et flott pikenavn, hvis jeg ikke tar helt feil så betyr det gave fra solen, tror det opprinnelig er irsk.
Kanskje litt lurt å finne ut hva navnet betyr ja. ;)

Jeg bestemte meg for flere år siden hva en eventuell datter skal hete...har aldri vurdert et annet navn...håper jeg får bruke det en gang <3 Ella <3

Blitt ganske så glad i navnet Leah jeg, synes det er så pent :) men tror det blir hardt å velge navn om vi skal få en jente :p

Har noen alternativ klar, men sambo er ikke helt enig i alle.
Vil ha dobbeltnavn siden både jeg og BF har det. Har lyst å kalle opp besteforeldre også.

MIne navn er: Tiril Nathalie eller Iris Victoria.
Philip Leander eller Philip Matteus

Hmm... må finne noe som klinger med Ingrid :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp