Favorittleker?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Småen her trenger noe nytt å bryne seg på, tror lekene hennes er for enkle nå. Hva leker deres toåringer med?
 
Biler og lekekjøkkenet.
 
Duplo, togbane, iPad (jepp, den er fantastisk når han er sliten) bil man kan sitte på, bøker, tegnesaker.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Puslespill
Lekekjøkken
Puttekasse
Togbane
Dukke m tilbehør
Lekebiler
Bøker
Ball
Instrumenter
Duplo
Tegnesaker
Modelleire
Plastdyr
 
Går mye i duplo. Vi har også et elektrisk duplotog. Kjøpte nettopp et sånt brett med hull som man putter sånne fargede "sopper" i. Litt sårlig forklart, men hun liker det godt. Bra for konsentrasjon og finmotorikk.
Ellers er hun mye med å hjelper meg/deltar på det jeg gjør.
Enkle ting som å legge klær i vaskemaskin, gi meg vedkubber når jeg fyrer opp, røre i gryta, feie gulvet osv.
 
Baller, playdoh, puslespill, duplo, togbane, småbiler/parkeringshus
 
Går mye i duplo. Vi har også et elektrisk duplotog. Kjøpte nettopp et sånt brett med hull som man putter sånne fargede "sopper" i. Litt sårlig forklart, men hun liker det godt. Bra for konsentrasjon og finmotorikk.
Ellers er hun mye med å hjelper meg/deltar på det jeg gjør.
Enkle ting som å legge klær i vaskemaskin, gi meg vedkubber når jeg fyrer opp, røre i gryta, feie gulvet osv.
Det er E også utrolig glad i, det å få være med og hjelpe til med dagligdagse ting er vel det gøyeste hun vet. Sitte på benken når vi lager mat, feie med feiekosten, brette klesvask osv. :)
 
Går mye i duplo. Vi har også et elektrisk duplotog. Kjøpte nettopp et sånt brett med hull som man putter sånne fargede "sopper" i. Litt sårlig forklart, men hun liker det godt. Bra for konsentrasjon og finmotorikk.
Ellers er hun mye med å hjelper meg/deltar på det jeg gjør.
Enkle ting som å legge klær i vaskemaskin, gi meg vedkubber når jeg fyrer opp, røre i gryta, feie gulvet osv.
Mini er også veldig glad i å hjelpe til:D elsker å "vaske" gulv, bord, vinduer, dusjdører etc:p haha
 
Da får jeg skrive støvsuging og mopping/kosting :p
 
Lekekjøkken
Bil garasje
Gravemaskiner
Pusslespill
Maler og tegner
Å elsker å "lese" bøker :)
 
Går mykje i bil! Bil, bil, bil og bil :p
 
Hoppeku er det store her.

Leker noe med dukker og kjøkkenet sitt også. Og play dough og tegning er gøy i ca 30 sekunder om gangen.
 
Lekekjøkken, puslebok, stabling av klosser, et spill hvor man finner en brikke med et motiv på og så skal hun finne det motivet som er make på brettet og så plassere den rett sted. Husker ikke hva det heter men er ganske kjekt, kan spilles på flere måter.
Fargeblyanter og fingermaling er morro også.
Så fikk hun en leke-kasseapparat med "scanner" og litt forskjellige matvarer som kan kjøpes til bursdagen. Det var populært :)
 
Flexitrax bilbane og elektrisk brio tog er også supergøy:)
 
Småtten fikk maxi-perler til bursdagen på lørdag, det var populært!
 
Brio togbane og lego togbane er også blitt poppis her :)
 
Back
Topp