Favorittlekene til barna?

ORIGINAL: risosu

ORIGINAL: Christine...

Vi har også denne. Han blir helt psyko når han får sitte å trykke på den[:)]

hvor får man kjøpt denne? [:-]

Vi kjøpte den på ToysRus.

ORIGINAL: risosu

Vi har også denne. Han blir helt psyko når han får sitte å trykke på den[:)]

hvor får man kjøpt denne? [:-]

Vi kjøpte den på ToysRus.

da må jeg nok se om jeg finner en sånn en [:D]

Vetletass her har eit aktivitetsbrett som eg hadde når eg var lita, som er veldig pop.
Ting som snurrar, seier pling, speigel, ja. Det meste lagar lyd.

Ellers er han veldig ivrig på ballar, og rett og slett ikea-koppar i forskjellige fargar.
Og tøflene mine.
Og såklart alle ledningar rundtomkring..
Og papir.. veldig glad når dagens reklamebunke kjem i posten, men han puttar det berre i munnen, så det er eigentleg fy-fy.
Og.. Og..
Rangler, bamsar og alt det der er ikkje så spennande lengre.

Jaa! Åsså har han ei KU han fekk i Barnas egen bokklubb.
Sånn med ei lita bok på magen, og når man klemme (evt. når lillemann bit) på armen til kua, så møøøø'a den!
Den ha alltid våre ein klar favoritt :D

favorittleken er nok ei bok som knitrer.. men det kjekkeste hun vet er plastikkvispen og sleiva fra kjøkkenskuffa[8D] så trenger ikke kjøpe allverden for å glede de små[:D][:D]

favoritt leken til em er:
et tomt skittels rør! haha
en fille :P
og en pakke med våtservietter! da har vi det som plomma i egget! :P billig i drid den ungen min!... hehe

men han liker og den hunden med lyd som var avbildet i et tidligere innlegg :) (mor og liker den ;) )

ORIGINAL: IrenePirene

www.google.com/m/url?channel=br&client=ms-samsung&ei=Y4k6TejFFZ7UjAfyw7rqAw&q=http://www.familiebutikken.no/fisher-price-rumble-learn-driver.html&ved=0CBsQFjAE&usg=AFQjCNGWd6oT8eMwsMOFk-S-k_OXUKwfeA

Der har vi den :)

Denne har vi også. Kjempe populær her også. [:D]

ORIGINAL: *IdaTherese*

Denne har snuppa også. Veldig poppis her. Jeg blir litt smågal av den irriterende stemmen til hun som prater når man trykker[8D] Men det får man tåle[:D]

åhhh den så kjekk ut[:D] hvor får man tak i den???[:D]

ORIGINAL: Gedine87

ORIGINAL: *IdaTherese*

Denne har snuppa også. Veldig poppis her. Jeg blir litt smågal av den irriterende stemmen til hun som prater når man trykker[8D] Men det får man tåle[:D]

åhhh den så kjekk ut[:D] hvor får man tak i den???[:D]

Toys R us[:)]

Back
Topp