Favorittlekene til barna?

Sol76

Forelsket i forumet
Hei!

Ser nå at endel av lekene til Sjur er moden for utskiftning, siden han nå(endelig)er mer interresert i lys, lyder, farger og bevegelser[:D]

Men knegen sørlending som jeg er[:D], så gidder jeg ikke kjøpe inn allverdens dritt...
Har gjort det til ho største i årevis nemlig, og det blir bare til at jeg ergrer meg over alle lekene som ligger overalt og ikke blir brukt[:@]

Noen som har noen leker, enten store eller små, å anbefale til guttebassen?

Jeg kjøpte en sånn bil-ratt til lillemann som falt veldig godt i smak.. den vibrerer og blinker i tillegg til flere sanger og andre lyder. kan til og med lære litt engelsk av den :p har ikke link nå siden jeg bruker mobilen nå, men kan evt fikse det i morgen

Er enig med deg, jeg liker heller ikke alle disse lekene og dilldallet. Masse bortakstet penger. Så her får de eldste veeeldig skjelden leker. enten har de spart selv ellers får de til jul og bursdager.. (høres kanskje teit ut)

Her er det beste lillemann får leke med faktisk papp hahah. Ellers er det lille pianoet han fikk til jul en kjempehit. kan legge ut bilde av den senere. Den har dyrelyder og melodier osv.. så det er den, eggekartongen, bamsen som sier kvækk kvækk og en tom boks det har vært "sinksalve" i som er populære her.. resten bryr han seg ikke om.

Det er nok enda Lamaze prinsessen til Mie som er den store favoritten! Og det er nok fordi det knitrer så fint i skjørte på henne og så er det så fine farger på henne også! Anbefaler virkelig Lamazeleker altså!

Og så fikk hun sånn Fisherprice hund som snakker og synger og den leker hun mye med! Samme med lær-å-gå leken hun fikk hos bæsteforeldrene som også er Fisherprice:

Denne har to trinn sånn at den kan sitte og leke med den også [:)]

Favoritten her er en leke kjøpt på coop.
Det er en gård, der du kan trykke på dyrene så lager de sine lyder, eller på hjulet, da spiller den en melodi, og viss han treffer den knappen som gjør at solen lyser fryder han seg. [:D][:D]

En billig leke! [:D]

ORIGINAL: Tutta82

Er enig med deg, jeg liker heller ikke alle disse lekene og dilldallet. Masse bortakstet penger. Så her får de eldste veeeldig skjelden leker. enten har de spart selv ellers får de til jul og bursdager.. (høres kanskje teit ut)

Her er det beste lillemann får leke med faktisk papp hahah. Ellers er det lille pianoet han fikk til jul en kjempehit. kan legge ut bilde av den senere. Den har dyrelyder og melodier osv.. så det er den, eggekartongen, bamsen som sier kvækk kvækk og en tom boks det har vært "sinksalve" i som er populære her.. resten bryr han seg ikke om.

Har vært litt sånn her også..... det enkle er også det beste[:D]
Har funket fint med plastlokk og bakepapir i lange tider[:D] Men han er så fæl til å pute i munnen, så jeg må passe på hele tiden da.

Takk for gode tips!

Våtserviettpakke og en bjelleklang er favorittene her [:D]

ORIGINAL: IrenePirene

Jeg kjøpte en sånn bil-ratt til lillemann som falt veldig godt i smak.. den vibrerer og blinker i tillegg til flere sanger og andre lyder. kan til og med lære litt engelsk av den :p har ikke link nå siden jeg bruker mobilen nå, men kan evt fikse det i morgen

Ja takk, gjerne link el bilde[;)]

Denne:) Har tatt av føttene så den kan ligge på golvet når eg ikkje gidde ha an på fanget :) lager kjekk lyd :)

Anbefaler både rattet, hunden og aktivitetsbordet (siden jeg ble litt bitt av basillen og har kjøpt alle tre [8|][:-]) merker adrian er litt mer interessert i leker som gjør litt utav seg nå (lyd, lys osv..)

Ellers har Lamaze fine leker som lager masse lyd, og finnes i spreke farger [:)]

Også må jeg jo anbefale den lille bilbanen til fisher price, som er fra 6 mnd, den er lillemannen veldig glad i [:)]

www.google.com/m/url?channel=br&client=ms-samsung&ei=Y4k6TejFFZ7UjAfyw7rqAw&q=http://www.familiebutikken.no/fisher-price-rumble-learn-driver.html&ved=0CBsQFjAE&usg=AFQjCNGWd6oT8eMwsMOFk-S-k_OXUKwfeA

Der har vi den :)

Lamaze går det i her også. Har slangen:
http://www.dba.dk/lamaze-slange-som-spiller/id-69975894/

Hunden har vært sukse fra dag 1:
http://www.babysam.dk/lamaze-hund-med-baatben.aspx

Ellers så fikk han også en trekasse med treklosser i, til å dytte inni.

alt som er nytt fra kjøkkenskuffen er mest morro her i huset!

www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=4242&katid=28

denne fikk han også til jul, og den er kjempepoppis

Her er bilbanen fortsatt favorittleken - uten tvil! Er den eneste leken han aldri blir lei av (vi har 5 biler til den da).
I går begynte han faktisk å gråte fordi han dro i spaken og ingenting skjedde (tom for batteri) [:D]

Denne er den nest best likte leken, 3-1 gåvgogn. Kan brukes som gåvogn, som panel mens man sitter siden av eller tas helt av bena og legges på gulvet - kjempepopulær [:)]

ORIGINAL: linnzzz

Denne:) Har tatt av føttene så den kan ligge på golvet når eg ikkje gidde ha an på fanget :) lager kjekk lyd :)

denne ser jo spennende ut [:)]

ORIGINAL: Christine...

Vi har også denne. Han blir helt psyko når han får sitte å trykke på den[:)]

hvor får man kjøpt denne? [:-]

ORIGINAL: Christine...

Denne har snuppa også. Veldig poppis her. Jeg blir litt smågal av den irriterende stemmen til hun som prater når man trykker[8D] Men det får man tåle[:D]

Back
Topp