Favorittklær for øyeblikket?

Gæmmis

Elsker forumet
Ja, hva er deres favorittklær akkurat nå?[:)]

Her går det i et par gode, gamle stilongs og lange, tynne bomullsgensere fra HM og Gina Tricot[:D] Mannen min kaller meg bare gravidninjaen sin[:D] Og er det litt for kaldt, så blir det en lang singlet fra Bik Bok og en av mannen min sine litt tykkere bomullsgensere. Snasent[8D]

Når jeg er blant folk har jeg funnet frem et par gode gravidjeans fra P.O.P. fra sist jeg var gravid, og så har jeg noen gode tunikaer til. Og så har jeg funnet ut at den lange jakken jeg kjøpte sist vinter fint kan brukes, hvis jeg bare lar være å knappe igjen de nederste knappene. Genialt, var lite lysten på å gå til anskaffelse av ny.

Hjemme: jazzbukser/treningsbukser fra HM, lange t-skjorter/singletter (spes vero moda) og cardigan.
Borte: gravidbukser (poplin(?) eller jeans) med skjorte og cardigan, evt longs og tunika.
Selv om jeg nå er ganske stor (tvillinger...) har jeg nesten ikke kjøpt gravidklær (bare et par bukser), det finnes så mye tunikaer, longs, lange skjorter osv at det rett og slett ikke har vært behov for annet oventil:)

Joggis og hettegenser..beste som finnes!!

Mammaklær, tights, og gode gensere som går over rumpa[;)][;)]

hjemme: pysj... med stoooor pysj sjorte.. eller joggebukse og det jeg finner av behagelige topper..

ute: gravidbukse far mamalichous(?) eller haremsbukse med stilongs under.. og de lengste toppene og genserne jeg har.

mammabuksene jeg hadde sist er faktisk for store sååå sliter litt der. ellers så har jeg nettop gått ned masse i vekt så har endel store klær liggende som jeg ikke har kastet enda.
[8D]

Her er det joggis og t-shirt hjemme....
Jobber ennå så jeg føler jeg må kle meg litt der. Har to greie bukser og endel tunikaer som byttes på!

Tights og singlett med bomulls genser fra cubus/hm :)
Å kosedressene da :)
Ikke rart man æser ut :p

Lever å går i strømpebukser og tights med f.eks tunika, kjoler, lange topper, lange tjukke gensere, lange cardigans! Herlig![:D]

Back
Topp