på helsekost jaHvor selges holle grøt? Helsekosten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
på helsekost jaHvor selges holle grøt? Helsekosten?
Det er fullkornshvete, fullkornsris og fullkornshavre med litt tekstur, sammen med økologisk tørket fruktpulver av bringebær, eple og banan. Den er grovere enn de andre grøteneDen musligrøten...hva er egentlig det? Tenker frokostblanding jeg når jeg hører musli...
Sent from my iPhone using BV Forum
På helsekost, men kan også kjøpes på nettetHvor selges holle grøt? Helsekosten?
Jeg tenker at risgrøt heller ikke metter like mye. Tenker jo at når jeg selv spiser risgrøt så blir jeg ofte full i magen, og så sulten igjen etter en time.Vi har også prøvd alle av Holle, bruker fast hirse grøten som jeg blander i alle type grøt.
Holle er billigere enn vanlig "butikk" grøt her. Så hender jeg heller får før Holle.
Til kvelden får hun en grøt som er en blanding med ris, pasta og gulrot.
Er egentlig ikke så fan av risgrøt, synes det blir så fort suppe.
Maisgrøt og risgrøt inneholder jo ikke så mye næringsstoffer og bør vel ikke brukes som hovedgrøt etter den aller første tilvenningen. Mye bedre å gå for andre typer korn. Hirse inneholder jo naturlig mye jern f.eks. Snuppa her har aldri fått mais eller ris, vi gikk rett på hirse. Nå bytter vi litt på, har alltid tre forskjellige typer i skapet![]()
Grøten falt i smak, vanligvis spiser hun en halv porsjon men idag spiste hun en hel!Jeg fant ny grøt på butikken idag. Jeg sa jo nettopp at jeg ikke gir risgrøt, men denne så så spennende ut så jeg hadde lyst å prøve. Hun skal få i kveld!
Jeg fant ny grøt på butikken idag. Jeg sa jo nettopp at jeg ikke gir risgrøt, men denne så så spennende ut så jeg hadde lyst å prøve. Hun skal få i kveld!
Hvilken butikk fant du denne på? Ikke sett den før.Jeg fant ny grøt på butikken idag. Jeg sa jo nettopp at jeg ikke gir risgrøt, men denne så så spennende ut så jeg hadde lyst å prøve. Hun skal få i kveld!
Rimi. Lurer på om den er importert, for det heter jo småfolk i Norge, ikke semper. Det er jo i Sverige og Danmark.Hvilken butikk fant du denne på? Ikke sett den før.
Er så dårlig utvalg fra småfolk/semper her oppe, finner veldig lite av dems grøt.. Største utvalget er nestle.Rimi. Lurer på om den er importert, for det heter jo småfolk i Norge, ikke semper. Det er jo i Sverige og Danmark.
Er egentlig ganske dårlig utvalg her også, men jeg triller innom ulike butikker for å titte på hva de har og kjøper selv om det ikke er nærbutikken. Tar det som en trilleturEr så dårlig utvalg fra småfolk/semper her oppe, finner veldig lite av dems grøt.. Største utvalget er nestle.