Favorittgodteri

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Ja, hva er din absolutte favoritt?
Vanskelig å velge? Jaja, skriv flere da :hilarious:

Her er det de jordbærfiskene fra brynild (?), og sjokolade, mmm:Heartred

Ja, hva er din absolutte favoritt?
Vanskelig å velge? Jaja, skriv flere da :hilarious:
Vanskelig altså! Panda lakris, smash, sånne toffee kuler, potetgull av alle sorter, Snickers. Elsker Snickers.
Og det er farlig å bo i Storbritannia for her kan du kjøpe en pakke med 7!!!! Snickers til 15 kr.

Familie og venner sendte meg totalt: to pakker seigmenn, smash, smørbukk kuler, 15!!!! 200 grams sjokolader av alle mulige smaker. Lakris og alt annet godis man kan tenke seg. Jeg har gjemt de i skapet og kg ramler inn :o

Vanskelig altså! Panda lakris, smash, sånne toffee kuler, potetgull av alle sorter, Snickers. Elsker Snickers.
Og det er farlig å bo i Storbritannia for her kan du kjøpe en pakke med 7!!!! Snickers til 15 kr.
Oi, her nevnte du masse godt :nailbiting::hilarious:
Ser at den er farlig, er jo lik pris som én her i Norge :nailbiting:

Familie og venner sendte meg totalt: to pakker seigmenn, smash, smørbukk kuler, 15!!!! 200 grams sjokolader av alle mulige smaker. Lakris og alt annet godis man kan tenke seg. Jeg har gjemt de i skapet og kg ramler inn :eek:
Oi, da har du for en stund :D

Potetgull :P

Men er også glad i litt god mørk sjokolade. Ikke alt for mørk, men den nye Premium-sjokoladen med hasselnøtter fra freia er sååå god. Men spiser sjokolade kanskje 1-2 ganger i mnd

Liker også lakris, men spiser det få ganger i året.

Ellers er jeg så sær at jeg foretrekker salt mat, spesielt middagsmat, over godteri og kaker så og si alltid.

Vil heller koke opp pasta og spise med pesto og parmesan enn å ta meg sjokolade :o

Til min manns store glede, som får all sjokoladen for seg selv :D

Salt og søt sjokolade ❤️

Salt lakris (absolutt favoritt er svarte «nappar» fra haribo som man får kjøpt i pose i Sverige, men bare finner i smågodt i Norge en sjelden gang)

Sånne hvite lakris-kritt

Sjokolade - Stratos, og melkesjokolade med topris (finnes ikke mer)

Hobby på topp, etterdulgt av safarisjokoladen som nettopp kom på markedet og på en god 3plass kommer de rosa "putene". Jeg elsker sjokolade!

Dette var vanskelig o_O

Sjokolade! Men det går i perioder hva som er favoritt :p

Back
Topp