Favorittfilmer?

JPSK

Elsker forumet
Jeg liker best romantiske komedier og komedier. Blir fort stresset av action og thrillere, men ser det innimellom likevel. ;)

Leon, Boondock Saints og Forrest Gump er på topplisten min, så liker jeg jo nesten alle rosa klisjeer som Legally Blond, til Freaky Friday og Mean Girls. Easy A syns jeg var kjempebra, Bridesmaids, Magic Mike og What to expect when your expecting syns jeg også var god underholdning. ;)

Flere som kommer på gode filmer de vil dele?

Jeg liker best komedie, thriller, psykologisk thriller og skrekk:p hangover er jo gullfin da:) er også veldig glad i animasjonsfilmer, mye morsomt der:) som feks grusomme meg:)

Liker fantasy godt jeg, og thrillere/skrekk. Er stor fan av quentin tarantino sitt arbeid. Men den filmen jeg har sett flest ganger er Grease, blir ALDRI lei!

18.02.14 <3

Liker romantisk komedie og drama. Ser ikke thrillere! Liker ikke skrekkfilmer i det hele tatt.

Skrekkfilmer fikser jeg ikke... Så det er helt utelukket. Alt for lettskremt.

Kom på at jeg elsker Kill Bill-filmene da. Og så GI Jane. Husker dere den??

Liker godt action/komedier. En hardbarka actionfilm med innslag av humor redder søndagskvelden.

Favorittfilmene er Braveheart og Boondock saints. Og istid. Blir aldri lei istidfilmene. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror en av favorittene mine må være Love Actually, den har jeg sett hundre ganger, og må alltid se den før jul! Eller så er the holiday en god og varm film om man liker romantiske komedier, også litt julete. Også liker jeg eventyrfilmer, gleder meg stort til neste hobbiten-film! Og jeg ler meg ihjel av alt med Paul Rudd, jeg er jo litt fantasynerd, så jeg elsket Rolemodels :D Wanderlust er også en skikkelig morsom komedie, typisk Paul Rudd :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Er nokså 'alt-etende' på film, men de som går igjen her er Sweet Home Alabama, Armageddon, Die Hard, Forrest Gump, The Green Mile (generelt alt med Tom Hanks) :p
Liker også Tarantino sine filmer Kill Bill, Pulp Fiction og den siste Djengo var utrolig kul :)
Henger meg på istid av barnefilmer, shrek og madagaskar kan også ses flere ganger, men ingenting slår To på rømmen (Rapunsel), den er hysterisk morsom!!!

Elsker disney, animasjonsfilmer og komedier :D har hele disney klassiker samlingen og samme med pixar! Min absolutt favorittfilm må være Titanic, så har jeg et godt øye til the phantom of the opera og moulin rouge.
Liker filmer jeg kan drømme meg bort i og som går litt inn på meg :P

Jeg liker masse rart innen film, har hatt en del perioder med ulike sjangre som jeg liker.. men jeg har blitt mer tander med årene. Før ELSKET jeg skrekkfilmer og kunne ikke få nok, det har forandret seg noe...

Sweeny Todd - the demon barber on fleet street synes jeg er bra, american history x, shrek (særlig nummer 2), istid er helt rått, RH, HP, Frihetens regn, Saw filmene er konge... umulig å velge ut bare en film :P

Jeg liker de fleste filmene som Anthony Hopkins eller Morgan Freeman er med i :D

• Liker
Reactions: BMC
Har sett mye film, og har litt av en samling etterhvert.. Levd uten tv (og rekkamepauser) men med skikkelig hjemmekino i noen år, veldig fornøyd med det:)
Alt regissert av coenbrødrene har en egen stjerne hos meg. Dansk film har også flere høydepunkter fra de siste årene.
Så er det jo de filmene vi ser om og om igjen, når vi er syke eller i jula osv: chocolate, amelie, angela, the holiday, you've got mail, gutter er gutter.
Har sansen for mye av filmene tom hanks spiller i, han er på en måte et kvalitetsstempel ;)
Elsker også snodige kunst-kortfilmer fra f.eks frankrike og italia.

Jeg er verdens største pyse når det gjelder film, så skrekk holder jeg meg laaaangt unna! Får til og med noia av skrik-filmene :p

Ellers er jeg ganske alt-seende når det gjelder film og sjanger. Animasjons-filmer går det nok mye i pga barna, ellers er jeg litt ekstra glad i action ;)
Men, som noen over her, så er nok grease filmene de jeg har sett flest ganger :D

- Flittig bruker av app'en ;)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp