Favoritt ting?!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hva leker unga deres med om dagen?
Hva liker dem å spise/drikke?
Hva ser dem på TV?

Viss dere ikke har sett dem anbefaler jeg Lotta i Bråkmakergata filmene, jeg synes dem er knall bra jeg, koser meg like mye med dem som A.M.. Å hu A.M er så utrolig lik Lotta, haha[:D]

Ellers har A.M endelig blitt en racer på å spise, å nesten all mat!Hun som aldri har villet hatt noe spiser nå nesten mer enn meg..Kan sitte 3 kvarter å kose seg med middag!Deilig å endelig ha en unge som spiser![:D]

Her er puzzlespill favoritten :) Ellers er ho veldig gla i Emma og lillebror bøkene som "leser" om og om igjen :)
Filmer?! Går vel mest i Noody, Mikkes klubbhus, Brannmann Sam, Små Einstein og Elias

ORIGINAL: A.Msinmamma

Hva leker unga deres med om dagen? Biler, tog... det meste egentlig, hehe.

Hva liker dem å spise/drikke? Pizza er vel favoritten. Kakao er veldig poppis om dagen.

Hva ser dem på TV? Byggmester Bob, Rorri, Biler og det meste som går på Playhouse Disney.

leker: dukker, barbie og hester i alle fasonger og størrelser[:D]
spise,drikke: kinderegg er det beste hun vet. hun liker brus og jus veldig godt og får av og til bon aqua med kullsyre. det er nammmmm!
tv: det meste på barnetv
film: PIPPI!!

ORIGINAL: A.Msinmamma

Hva leker unga deres med om dagen?    Er glad i dukker, biler,perling....

Hva liker dem å spise/drikke?   Pepsimax er vel favoritten ja...ellers er hun gla di melk. Skive med prim er en fin ting :) eller fårepølse og hvitost. Tomat suppe og spaghetti er veldig godt og

Hva ser dem på TV?   Mikkemus klubbhus er jo gøy :) Ser egentlig ikke så mye på TV. men dyrefilmer er gøy :)

Hva leker unga deres med om dagen?    Babydukka si, spiller på orgelet sitt, sykler på trehjulsykkel og sparkesykkelen

Hva liker dem å spise/drikke?  Glad i pasta, fiskepinner, makaroni, tomatsuppe, laks, siser egentlig det meste[:D] I det siste har hun spist mye puffa ris med melk til frokost eller kveldsmat. Hun er veldig glad i eplejus.

Hva ser dem på TV?  Dora, Olivia, Lille prinsesse, fantorangen og litt scooby doo[:-]

Back
Topp