Favoritt stilling...

Mandaria

Flørter med forumet
Noken andre som har en i magen som har ei favoritt stilling? Min har låge i samme stilling ifra eg kunne kjenne han i magen. Hode til høgre for navlen og rumpa ned, og beina mot mi venstre side.. Har aldri kjent spark i magen andre plasser enn på venstre sia. Og når eg får kynnera synker magen, og hode hans buler ut:p Var til legen i dag, han kjente å trykte, og trudde at rumpa faktisk var festa seg:( Men måtte vente ei veke å sjå om de var noke forandringer..

Noken andre som opplever at babyen ikkje bytter stilling?

Stort sett to stillinger som går igjen her:

- Hode ned og rumpa oppe i høyre ribbein. Beina sparker rett ved siden av navelen på venstre side. (SLik ligger han stor sett alltid)

eller;
- Hode ned og rumpa rundt ved navelen

Har ligget i samme stilling i mange uker nå: hodet ned, rygg og rompe på vestre side og sparker mot høyre[:)]

Her har hun ikke slått seg helt til ro enda, ligger med hodet ned men ligger ofte midt i magen sånn at rompa peker ut liksom.... Ellers så trives hun godt på høyre side så den får jeg ikke ligge på lenger[;)]

Vet sannelig ikke.

Men jormor sa at mest normalt var det at bebisen lå med rumpa til venstre når hodet lå ned, bedre plass pga leveren på høyresiden

Får håpe min snur seg snart da.. han ligger med rumpa der hode brude vert, godt ned i bekkenet :p

ORIGINAL: bambina85

Stort sett to stillinger som går igjen her:

- Hode ned og rumpa oppe i høyre ribbein. Beina sparker rett ved siden av navelen på venstre side. (SLik ligger han stor sett alltid)

eller;
- Hode ned og rumpa rundt ved navelen

samme[:D]

Min har liggi i samme stilling nå de siste 2 mnd [:)] Rompa og ryggen til venstre, hodet ned å elsker å sparke i ribbeina til mamman sin [:)] hehe

ORIGINAL: Frustrert Frue

Har ligget i samme stilling i mange uker nå: hodet ned, rygg og rompe på vestre side og sparker mot høyre[:)]

Motsatt her [8D]

Samme her!!
da ligger de "rett veien" sies det.....[:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Back
Topp