Favoritt snop

Sorte krokodiller ligger høyt på topp. Ellers skal det helst være salt og surt, nam:-)

smash....... helt klart   kan rett og slett ikke ha det, for da har je det plutselig ikke igjen

nr 1 Nes H skrev:
smash....... helt klart   kan rett og slett ikke ha det, for da har je det plutselig ikke igjen

Men det er vel derfor man har det vel? Nettopp for at det skal bli tomt?

Her går det meste ned dessverre..

Går mye i potetgull her i huset, ellers elsker jeg lakris; både salt, salmiakk, søt..

Er glad i smågodt generellt..

Og NÅ kom snopen på bordet!

AnneMy skrev:
Sorte krokodiller ligger høyt på topp. Ellers skal det helst være salt og surt, nam:-)

Jeg syns de kunne delt de sorte og oransje for jeg liker også de sorte men ser så rart ut når jeg prøver å bare få sorte i butikken 

Kvikk lunsj, stratos dobbel og melkesjokolade :)
Ellers svarte krokodiller huff lista hadde blitt lang hvis jeg fortsatte nå hihi

Shadow skrev:

AnneMy skrev:

Jeg syns de kunne delt de sorte og oransje for jeg liker også de sorte men ser så rart ut når jeg prøver å bare få sorte i butikken 

Jeg kan ta de oransje deres, liker ikke de svarte 

kariannemor skrev:

Shadow skrev:

AnneMy skrev:

Jeg kan ta de oransje deres, liker ikke de svarte 

Går det an å ikke like de svarte? Er jo mye bedre enn de oransje, he he;-)

Klatremus Lillemann skrev:

nr 1 Nes H skrev:

Men det er vel derfor man har det vel? Nettopp for at det skal bli tomt?

joa det er sikkert meningen, men det burde jo være måte på hvor fort det var tomt da...

Smash og sure måner/frosker

Back
Topp