Favoritt sjokolade

Alexanders mamma

Gift med forumet
Min er helt klart Filmsjokoladen M [:)]

Gode gamle melkesjokoladen her altså [:D] (+ at fruktnøtt og firkløver også er meget meget godt)

ALL SJOKKIS ER VELKOMMEN.... hihi

Heldigvis er det snart helg [;)]

Tja.. har fått litt dilla på Lion i det siste. Eller så er Fruktnøtt, melkesjokolade, kokesjokolade, center, troika, smågodtsjokolade, toblerone, japp og stratos veldig gode! hehe

STRATOS [:D]

HUff! Nå ble jeg så fristet at jeg er rent nødt til å spise litt sjokkis..... ikke bra i og med at bryllupet er om noen uker bare.... jaja...... godt en har korsett til å dytte inn magen :)

Synd de sluttet å produsere Soho, den var nydelig[:)]

Mørk kokesjokolade. Appelsinsjokolade. Egentlig alle[:D]

Bounty, snickers og smash (tror det skrives nogenlunde slik..).. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[:D]

HELNØTT sjokolade 200gr..........hmmm[:)]

Spiste en hobby om dagen mens jeg var gravid, nå i etterkant har jeg veldig vanskelig for å velge mellom Lion og crispo i butikken...ender ofte med begge to...[;)]

FIRKLØVER [:D]

takler ikke sjokolade lenger jeg!!ihvertfall 7mndr siden jeg har smakt..likte fruktnøtt,firkløver og kvikklunsj før da...

Da jeg var på butikken før i dag kjøpte jeg smågodtsjokolade, en Lion og en Daim-melkesjokolade. Har bare Lionen igjen, og vet ikke om jeg klarer å spare den.

jeg ELSKER sjokolade...  mørk kokesjokolade- crispo- troika-melkesjokolade-helnøtt namnam---

(nå må jeg spise noe sjokolade før jeg besvimer)

Back
Topp