hain lilletypen vårres har favoritt side....
han e ikke skeiv i hode da, heldigvis [:)] men han vil helst at vi ska snakk me han fra hans venstre side... han får t å vri hode begge veian, men han e my mer fornøyd vest han får vri det mot venstre.
han e no så gæli sta å da sjø [;)][;)][;)]
æ har prøvd my, å det har kommi sæ litt, men æ e no itj helt fornøyd enda, ska t fysioterapaut med det etterhvert, men det e vel lang ventetid tenke æ.
noen andre som har samma probleme? og kain gi mæ noen gode tips [:)]
han e ikke skeiv i hode da, heldigvis [:)] men han vil helst at vi ska snakk me han fra hans venstre side... han får t å vri hode begge veian, men han e my mer fornøyd vest han får vri det mot venstre.
han e no så gæli sta å da sjø [;)][;)][;)]
æ har prøvd my, å det har kommi sæ litt, men æ e no itj helt fornøyd enda, ska t fysioterapaut med det etterhvert, men det e vel lang ventetid tenke æ.
noen andre som har samma probleme? og kain gi mæ noen gode tips [:)]