Favoritt sexleketøy

Supa'Mama

September 2013 <3
Håper jeg ikke tråkker over streken her for enkelte men selvfølgelig valgfritt å svare! :P Fortsetter trenden med litt catchy diskusjoner, trenger å tenke litt på annet enn baby akkurat nå ;)
Så damer: Har dere et favoritt sexleketøy?

Har bare dildo og mannen min så favoritten må jeg vel si mannen min hehehe :P

Har ikke noe jeg. Kun ekte vare her :):)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Mannen er jo på førsteplass, men ser ikke på han som et leketøy ;)
Favoritt er vanlig Vibrator og en sånn "bunny" Vibrator. ;)

Syns ikke du tråkker noen på tærne :D ikke mine hvertfall :)

Har en liten lilla vibrator som gjør underverker ;)
Men mannen er seff favoritt selv om han ikke er noe leketøy.... haha :p ;)

har nok kun han som sitter borti sofaen her.. men jeg må si at de "fifty shades" bøkene har lagt litt ekstra sving på saker og ting ;) har dere lest dem foresten? :)

har nok kun han som sitter borti sofaen her.. men jeg må si at de "fifty shades" bøkene har lagt litt ekstra sving på saker og ting ;) har dere lest dem foresten? :)

Har ikke lest dem enda, men jeg forstår virkelig at jeg må lese ferdig den serien jeg leser nå og få kjøpt inn fifthy shades serien hehe

Jupp! :D Og Samboer var veldig fornøyd den tiden. Hihi! Nå annonserte han at hun forfatteren skal gi ut enda en bok, bare med 18 års grense ;)

oooooo... høres spennende ut ;) hehe

Jupp! :D Og Samboer var veldig fornøyd den tiden. Hihi! Nå annonserte han at hun forfatteren skal gi ut enda en bok, bare med 18 års grense ;)

Så bra! :G gleder meg ;)

Har hørt mye bra om den boken :) Kjøpte den på engelsk, men tror nok jeg må kjøpe den på norsk heller, :p

Har hørt mye bra om den boken :) Kjøpte den på engelsk, men tror nok jeg må kjøpe den på norsk heller, :p

Jeg har lest dem på engelsk, er egentlig ingen reser i engelsk, det tok meg noen kapittel ti lå bli vandt med det, men nå i ettertid er jeg glad jeg leste dem på engelsk og ikke norsk ;)

Jeg har lest dem på engelsk, er egentlig ingen reser i engelsk, det tok meg noen kapittel ti lå bli vandt med det, men nå i ettertid er jeg glad jeg leste dem på engelsk og ikke norsk ;)

Jeg leser omtrent KUN engelske bøker, så jeg må også få kjøpt serien på engelsk

Jeg får gi den engelske boken et forsøk før jeg tenker på å kjøpe den norske ;)

Back
Topp