Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har nok kun han som sitter borti sofaen her.. men jeg må si at de "fifty shades" bøkene har lagt litt ekstra sving på saker og ting har dere lest dem foresten?
har nok kun han som sitter borti sofaen her.. men jeg må si at de "fifty shades" bøkene har lagt litt ekstra sving på saker og ting har dere lest dem foresten?
Jupp! Og Samboer var veldig fornøyd den tiden. Hihi! Nå annonserte han at hun forfatteren skal gi ut enda en bok, bare med 18 års grense
Jupp! Og Samboer var veldig fornøyd den tiden. Hihi! Nå annonserte han at hun forfatteren skal gi ut enda en bok, bare med 18 års grense
Har hørt mye bra om den boken Kjøpte den på engelsk, men tror nok jeg må kjøpe den på norsk heller,
Jeg har lest dem på engelsk, er egentlig ingen reser i engelsk, det tok meg noen kapittel ti lå bli vandt med det, men nå i ettertid er jeg glad jeg leste dem på engelsk og ikke norsk
Jeg får gi den engelske boken et forsøk før jeg tenker på å kjøpe den norskeJeg har lest dem på engelsk, er egentlig ingen reser i engelsk, det tok meg noen kapittel ti lå bli vandt med det, men nå i ettertid er jeg glad jeg leste dem på engelsk og ikke norsk