Favoritt serie?

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg ELSKER serier!! :) <3

Hva er dine favoritter??

Her går det i:
Greys Anatomy
Criminal minds
Bones
Chicago Fire
Vampire Diaries
++++++ ;)

Og av alle ting, Home and Away :dead:
 
Game of Thrones! Kan nesten ikke vente til siste sesong starter!!

Handmaids tale!

Big little Lies!

Er en serie-elsker og sluker alt.
 
Ser egentlig hva som helst!
De siste dagene har jeg sittet og sett på Pokémon indigo league :D
 
Kan se nesten det meste, men har selvfølgelig noen favoritter også.

Greys anatomy
Gilmore girls
Fringe
Doctor who
Call the midwife
Bones
 
Elementary
Sherlock
Downtown Abbey :hilarious:
The Big Bang Theory
 
Har nesten aldri tid til å se serier, unntatt game of thrones, det tar jeg meg tid til.
Holder på med gjensyn før siste sesong nå.

Ellers går det i britisk krim når det blir anledning til å slenge seg på sofaen.
 
Her går det i:
Game of thrones
Handmaids tales
The 100
Lucifer
Neste sommer
Helt perfekt
 
Ser jo på mange serier da..

Men noen av favorittene må være:
True Blood
Vampire diaries
Greys anatomy
Heartland
Game of Thrones
Jane The Virgin
Dexter (den er jo ferdig da men... mange sesonger)
Og mange flere.. litt vanskelig å rangere egentlig, for noen er jo avsluttet (og det skal litt til å se en serie om igjen tenker jeg:p )
 
Her går det i:
Game of thrones
Handmaids tales
The 100
Lucifer
Neste sommer
Helt perfekt

Jeg syns jo Helt perfekt er morsomt, men jeg blir egentlig ganske flau av å se på det også: det er liksom en av de seriene (neste sommer er jo litt slik den og) hvor man nesten må holde for øynene fordi det er så sinnsykt «flaut på deres vegne» det de gjør til tider :p :D Nesten så jeg blir stressa av det.. haha! Men det er jo det som er morsomt også da..
 
Jeg syns jo Helt perfekt er morsomt, men jeg blir egentlig ganske flau av å se på det også: det er liksom en av de seriene (neste sommer er jo litt slik den og) hvor man nesten må holde for øynene fordi det er så sinnsykt «flaut på deres vegne» det de gjør til tider :p :D Nesten så jeg blir stressa av det.. haha! Men det er jo det som er morsomt også da..
Kjenner følelsen. Får stadig vekk en tanke om at "nei nå må jeg switche" men gjør det ikke :wacky:blir satt ut noen ganger
 
Ser jo på mange serier da..

Men noen av favorittene må være:
True Blood
Vampire diaries
Greys anatomy
Heartland
Game of Thrones
Jane The Virgin
Dexter (den er jo ferdig da men... mange sesonger)
Og mange flere.. litt vanskelig å rangere egentlig, for noen er jo avsluttet (og det skal litt til å se en serie om igjen tenker jeg:p )
Åhh, jeg har noen serier som jeg har sett flere ganger :p greys anatomy og doctor Who blant annet, kan hende jeg hopper over noen episoder som jeg vet ikke er så spennende eller "givende" da. Doctor who har jeg sikker sett sesong 1-8 sånn 5 ganger, og fortsatt legger jeg merke til nye ting ;)
 
Åhh, jeg har noen serier som jeg har sett flere ganger :p greys anatomy og doctor Who blant annet, kan hende jeg hopper over noen episoder som jeg vet ikke er så spennende eller "givende" da. Doctor who har jeg sikker sett sesong 1-8 sånn 5 ganger, og fortsatt legger jeg merke til nye ting ;)

Ja sant nok! Det er nok flere som er så gode at jeg gjerne kunne sett dem om igjen, men så finnes det også så mange nye spennende som man ikke har sett enda. :p Haha :)
 
Ja sant nok! Det er nok flere som er så gode at jeg gjerne kunne sett dem om igjen, men så finnes det også så mange nye spennende som man ikke har sett enda. :p Haha :)
Jeg har det sånn at hvis jeg virkelig skal se en serie, så må den fengsle meg veldig... Og da liker jeg egentlig ikke å begynne på en serie som ikke er ferdig, for jeg blir så irritert når jeg må vente på neste sesong.

Og det er en av hovedgrunnene til at jeg ikke har sett game of thrones enda *gjemmer seg*
Men veldig snart kan jeg se den da :p
 
* The Handmaids Tale
* Six Feet Under
* Sex & The City
* This is Us
* Shameless (Amerikansk versjon)
* True Detective (sesong 1)
* Orderudserien på NRK
* Desperate Housewives
* SKAM
* SMILF
* Better Things
* Seinfeld
* Parks & Recreation
* Modern Family (grei bakgrunnsunderholdning)
* Masters of Sex
* Heimebane
* Lik meg

Og sikkert en haug til! :)
 
Jeg ser på absolutt alt og har rundet alle NRK sine serier, men den beste er uten tvil GAME OF THRONES! Gleder meg vilt til april!! :D
 
Ser mye forskjellig, men er det en serie jeg stadig vender tilbake til, så er det Outlander. Den er så utrolig flott. Blei hekta da jeg leste første boka da jeg var 20år. Nå er det blitt TV-serie av den. Starter sesong 5 enten nå i slutten av året eller på ny-året. Da er jeg (forhåpentligvis) i permisjon, så da får jeg kosa meg med serien min.
 
Back
Topp