Favoritt reiseplass

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Viss du kunne reist kor du ville i hele verden.. kor ville du reist då?
Eg drømmer om å reise til australia :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Road trip på tvers i usa.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja!!

Drømmer også om Italia/Frankrike om vi holder oss innenfor Europa. Har drømt om skiferie til Alpene i flere år, men interrail på sommeren hadde vært fantastisk også :eek:

Og Thailand og Bali kunne jeg tenkt meg til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Cuba, Aruba, USA (skal til NY i høst så de hjelper litt på drømmen), cruise i karibien, sett mer av Thailand, Vietnam, ja mange plassa e kunne tenkt me.
Mannen maser om cruise hele tiden så håper vi kan dra når lilkebror er blitt litt eldre. Sparebørsen som vi har til cruise tur er bare halvfull enda;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har både reist på interrail i India og Europa, Asia er også fantastisk. Hmm, kanskje tilbake til karibien. Nei, jeg ville ha valgt Maldivene :)
 
Vi var på Hawaii i forfjor, snakk om drømmetur. Så tilbake dit skal vi senere, når frøkna takler 30 timers reise ;)

Men i år har vi realisert en drøm vi har snakket om i et par år: Toscana. Leilighet på en vingård, med basseng og restaurant <3 Teller ned til mai!
 
Vi var på Hawaii i forfjor, snakk om drømmetur. Så tilbake dit skal vi senere, når frøkna takler 30 timers reise ;)

Men i år har vi realisert en drøm vi har snakket om i et par år: Toscana. Leilighet på en vingård, med basseng og restaurant <3 Teller ned til mai!
Høres fantastisk ut:D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tilbake til Australia og Kroatia..elsker begge steder :):):)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp