Favoritt reisemål

Supa'Mama

September 2013 <3
Både som dere har vært på og som dere drømmer om å reise? :)

Hos meg er favoritten Thailand men har utrolig lyst å reise til Cuba, Brazil, Mexico og generelt USA. :D Åååh...helt reisesyk her jeg sitter.

Vi var uheldig med Thailand, men vi reiste for å besøke morfar da, så vi koste oss likevel. men plassen vi havnet på var ikke særlig barnevennlig, men villaen vi bodde i var helt rå....
Men stort sett reiser vi til Fuengirola i Spania hver sammer fordi foreldrene til mannen min bor og jobber der... (han har selv bodd der i elleve år, men dem er alle fra lørenskog)
Ellers så liker jo jeg London da, vi har vært en del der fordi mamma er der ifra... :) pga min mamma og min mann så har vi ikke reist så mange forskjellige plasser enda...
Men Paris også var en stor stor hit, der er det nydelig!

vi var 2 uker i usa i sommer <3<3 eller en uke i florida og en uke på cruise i karibien <3 det er min drømme reise :-)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Jeg syntes det var veldig fint i bulgaria jeg, men ikke sånn at det er favorittreisested. Jeg drømmer om Thailand. Men det er ikke lett å komme seg bort når man har en samboer med flyskrekk. Regner med det kan bli noen dameturer med barn i fremtiden. Så får han styre hjemme :)

Favoritter jeg har vært er Thailand, Taiwan (men maten var ikke bra), Australia og new Zealand. Vil gjerne se sør Amerika og Afrika. Men er rett og slett ikke sikker på om det er alle steder jeg tør reise. Og syns storbyene i Europa er spennende :)

Man må ikke se hele ;)
Gjør ikke det på meg vaffal :p
Så da er det bare å dra på stranda! Jeg var på stranda da jeg gikk høygravid, og da jeg gikk ut i vannet steg sjølinjen med en meter :D

Back
Topp