Favoritt reisemål

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Ja, hvor vil dere/skal dere reise til?

Jeg drømmer om ny tur til USA!

Usa er best ;-) å bare elsker meg det bort :-)

Jeg har lyst til Australia og Thailand, men har ikke orket å dra pga den lange flyreisen. Men en dag da barna blir større, så blir det tuuur... :)
Usa vil jeg gjerne dra tilbake til. (Var mest i Canada sist jeg var der, men var litt over til USA også. New york kan jeg mer en gjerne tenke meg å få oppleve...

Ellers så er det mange luksusreiser som frister da, men jeg er litt for gjerrig til å bruke såååå masse penger for en liten periode.. hehe

Men en dag.....

Imens så storkoser jeg meg på vanlige sydenturer til sydenland! :)

Dubai, var der for to år siden og har såå lyst til å reise dit igjen! Hadde to uker med masse opplevelser som aldri blir glemt! :)

Fikk to uker i Mexico tur i julegave av pappa i år, men samtidig fikk han "julegave" med overraskelse at han skulle bli bestefar så da ble vi enige om at turen ble avbestilt pga at formen min er så utrolig dårlig. Så da ordner vi heller en tur over havet seinere :)

Usa er best ;-) å bare elsker meg det bort :-)

Jeg er halvt amerikansk, men er ikke ofte nok over. Sist var i påska, men før det var det 10 år siden! Så nå drømmer jeg om en måned av permisjonen skal taes i USA! Vi får sjå!

Vi skal bortover i oktober :-) skal være der i nesten 2 mnd, store pia mi skal bort å fikse hjerte sitt :-) så skal vi ta ferie i samme slengen :-)

Misunner dere turen, men ikke grunnen. Håper alt går fint med operasjonen! De er jo veldig flinke der borte! "Alle" i slekta skal over i sommer, men syns det er litt tidlig med en tre-fire ukers baby over... Men har lyst da!

Ja, hadde det ikke vært topp, babymaker! Vi tar et treff på GC! Haha :)

Andre reisemål?

Har lyst til å oppleve Italia, Roma, en gang i livet i allefall!

København :)
Jeg er nok ett kuldedyr. Liker ikke snø, men liker at det er kaldt.
Syden og varme strøk passer ikke skrotten min..

Alltid drømt om en tur til Australia, og Tasmania. En dag, en dag.....

Vi reiste til florida nor lisje mor hva 2 uker gammel og hva der i 1mnd det gjekk kjempe fint :-) hva litt redd i starten men hun sov og spist og koset seg heile veien :-) du får slik seng du henger på vegen fåran deg slik dem liger opp i å sover :-) så du slipper å holde dem liksom i 15 timer :-)

Vi hadde bryllupsreisa til Indonesia ( Bali, Lombok og Gilli Travanga), reiser veldig gjerne tilbake dit. Ellers gleder jeg meg til Mauritsius i to i mars!!!!!! :D

Back
Topp