S Synne75 Betatt av forumet 20 Jan 2006 #21 Kvinne: J.lo sin parfyme (Glow) Eeeeelsker den, + 5th avenue Mann: Jean Paul og Davidoff [;)] mmmmmm
x1x~Anni87~ Forumet er livet 20 Jan 2006 #22 Tåler ikke parfyme jeg[:'(] Men når typen ikke sprayer en haug og det bare lukter litt er den sean paul bra[:)]
Tåler ikke parfyme jeg[:'(] Men når typen ikke sprayer en haug og det bare lukter litt er den sean paul bra[:)]
Mrs b Forumet er livet VIP 20 Jan 2006 #26 dame:davidoff cool water,gucci rush 2,[:)] herre:davidoff cool water,dolce & gabbana.[:)] elsker herre parfymer,å jeg nyter det når mannen har tatt på seg parfyme om morningen!mmmmm[:D]
dame:davidoff cool water,gucci rush 2,[:)] herre:davidoff cool water,dolce & gabbana.[:)] elsker herre parfymer,å jeg nyter det når mannen har tatt på seg parfyme om morningen!mmmmm[:D]
F Froya88 Forumet er livet 20 Jan 2006 #27 Favortitten min som ikke er nevnt engang enda,er: Kvinne: NOA Mann: Eternity Mmm...[;)]
janeanett Forelsket i forumet 20 Jan 2006 #28 Min favoritt pafyme er Volupte, av Oscar de la Renta! Har låst meg helt fast på den. Fjæggen får huevondt av parfyme, så han bruker ingenting!
Min favoritt pafyme er Volupte, av Oscar de la Renta! Har låst meg helt fast på den. Fjæggen får huevondt av parfyme, så han bruker ingenting!
hamarjente Forelsket i forumet 20 Jan 2006 #29 kvinne: laura,jackpot,davidoff mann:jean paul,giorgio armani
Hilde-Anita Gift med forumet 20 Jan 2006 #30 Dame: Noa, DG Light Blue eller Ultra Violet Mann: Aqua di Gio eller DG ett eller annet... [8|]