Mayb31 Elsker forumet 19 Jan 2006 #1 Hva er din favoritt, menn og kvinner? Kvinn. er: Ralph Laueren blå. Menn: Qurous...vet ikke helt om det er skrevet rett.
Hva er din favoritt, menn og kvinner? Kvinn. er: Ralph Laueren blå. Menn: Qurous...vet ikke helt om det er skrevet rett.
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 19 Jan 2006 #2 kvinne: issey miake leau dissey mann: hugo boss,blank flaske
Jonathan`s mamma Gift med forumet 19 Jan 2006 #3 kvinne: issey miake leau dissey mann: hugo boss,blank flaske [:D][:D] var ikke bare jeg som likte de[:D]
kvinne: issey miake leau dissey mann: hugo boss,blank flaske [:D][:D] var ikke bare jeg som likte de[:D]
P *Peonella* Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3 19 Jan 2006 #5 Dame: Davidoff cool water, Versace Crystal Noir, Miss Dior Cherie Menn: Sergio Tacchini, Ralph Lauren Polo Sport og Dolce & Gabbana
Dame: Davidoff cool water, Versace Crystal Noir, Miss Dior Cherie Menn: Sergio Tacchini, Ralph Lauren Polo Sport og Dolce & Gabbana
panterinnen Gift med forumet 19 Jan 2006 #6 kvinne: laura, hypnose og Valentino. mann: allure og higher.
skytte76 Gift med forumet 19 Jan 2006 #7 Kvinner: Light blue fra Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Sexy Grafitti Menn: Romance, Hugo Boss (oransje og grå)
Kvinner: Light blue fra Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Sexy Grafitti Menn: Romance, Hugo Boss (oransje og grå)
Tidabæibi sin mamma Elsker forumet 19 Jan 2006 #8 jeg elsker parfymer. liker best de ordentlige gode som ikke alle har, klassikere også gjerne. Bruker Lolita Lempicka, Eden, LouLou, Paris, Pure Poison, Chanel, Narcisso Rodriguez, Stila etc Bruker også gjerne parfymeoljer fra Saudi-Arabia eller U.A.E de er supre!!!
jeg elsker parfymer. liker best de ordentlige gode som ikke alle har, klassikere også gjerne. Bruker Lolita Lempicka, Eden, LouLou, Paris, Pure Poison, Chanel, Narcisso Rodriguez, Stila etc Bruker også gjerne parfymeoljer fra Saudi-Arabia eller U.A.E de er supre!!!
~September~ Gift med forumet 19 Jan 2006 #9 min favoritt : Georgio Beverly Hills (lilla) Mann: husker ikke hva de heter...
Babyx7 Forumet er livet 19 Jan 2006 #11 ORIGINAL: chello Kvinne: laura og lacoste Mann: Hugo Boss Signerer på denne jeg... [;)]
Arda`s-mamma Gift med forumet 19 Jan 2006 #12 dame: Dior- Addict. Arden- Red door. Tresor. Dior- hypnotic poison. og poeme.. Mann. Bulgari og jeanpaulhomme
dame: Dior- Addict. Arden- Red door. Tresor. Dior- hypnotic poison. og poeme.. Mann. Bulgari og jeanpaulhomme
tippetue Forumet er livet 19 Jan 2006 #14 dame:amor amor..helt nydelig.. Herre:Jean Paul Gaultier...(makes me horny...hihi)[;)]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 19 Jan 2006 #15 Favoritten her må vel bli: Davidoff -cool water CK-be(svart)
nettemor Forumet er livet 19 Jan 2006 #16 Kvinner: naomi campbell ( brun kork, litt høy flaske) Menn: Hugo Boss
D Det var som Elsker forumet 19 Jan 2006 #17 Kvinner: Sergio Tacchini Donna Menn: Egoiste (ck tror jeg...)
K@trine Gift med forumet 19 Jan 2006 #18 ORIGINAL: Lisbeth83 kvinne: issey miake leau dissey mann: hugo boss,blank flaske disse liker jeg godt også!! Spes om sommeren. På vinteren er min andre favoritt poeme til meg selv og Jean Paul Gaultier til gubben...[:D]
ORIGINAL: Lisbeth83 kvinne: issey miake leau dissey mann: hugo boss,blank flaske disse liker jeg godt også!! Spes om sommeren. På vinteren er min andre favoritt poeme til meg selv og Jean Paul Gaultier til gubben...[:D]
~Kathrine~ Forumet er livet 20 Jan 2006 #20 Mine er: Kvinne Ralph Laueren blå Mann Ååå husker ikke, han kjøpte en ny nå ...hmm [8|] Men Hugo er åsså god Kathrine
Mine er: Kvinne Ralph Laueren blå Mann Ååå husker ikke, han kjøpte en ny nå ...hmm [8|] Men Hugo er åsså god Kathrine