Favoritt OL-gren?

Jeg ser bare roing siden jeg kjenner ene utøveren. Eller, det et forsåvidt i Paralympics, ikke de vanlige lekene.

Her å. Men når går det på tv? Og har vi ikke med noen der??

Jeg har lett over alt!!! Finner ingen oversikt over noe som helst :O
Mulig jeg er dårlig på å lete, eller kanskje det ikke vises noe før neste uke. Det er vel Feltritt som foregår nå, sprang i neste uke luuuurer jeg på. Jeg finner ingenting på Eurosport, og ingenting på Tv2. Jeg har sett en oversikt over Norske utøvere, og jeg mener at vi kun har med noen i Paralympics når det kommer til hestesport :(

Jeg har lett over alt!!! Finner ingen oversikt over noe som helst :O
Mulig jeg er dårlig på å lete, eller kanskje det ikke vises noe før neste uke. Det er vel Feltritt som foregår nå, sprang i neste uke luuuurer jeg på. Jeg finner ingenting på Eurosport, og ingenting på Tv2. Jeg har sett en oversikt over Norske utøvere, og jeg mener at vi kun har med noen i Paralympics når det kommer til hestesport :(

Tv2 sumo er de eneste som sender hestesport.. Tror dressur og felttritt startet i går. Hørte sprangfinale var i morgen (9aug).

Er det lov å svare "avslått tv"? :p

Tv2 sumo er de eneste som sender hestesport.. Tror dressur og felttritt startet i går. Hørte sprangfinale var i morgen (9aug).

Sprangfinale i feltritt i dag ja. Huker at Nrk sendte fra den ordinære sprangridningen i London.
Jeg kan egentlig ikke bruke sumo, da det bruker for mye data og vi får ikke lov å streame etter kl 16.00 :(

Håndball på sommelekene. "Alt" på vinterlekene (skiskyting, langrenn, alpint, hopp må sees i alle fall).

Jeg ser ikke på det planlagt, men om det står på, kan jeg titte på disse:

Hestesport
Synkronsvømming
Bueskyting
Turn
Rytmisk
Skyting
Og noe friidrett

Jeg liker best vinter ol, skiskyting:-)

Turn, rytmisk sportsgymnastikk, trampoline, hestesport, damehåndball, friidrett, generelt øvelser der det er norsk medaljehåp, har sumo så har svitsja innom mye.

Back
Topp