Favoritt maten??

Har blitt skikkelig glad i disse Juicy Chicken posene, prøvde sist den med curry smak. Nam!

hunnykaos skrev:
Har blitt skikkelig glad i disse Juicy Chicken posene, prøvde sist den med curry smak. Nam!

Har prøvd di jeg og men syntes det er en sånn "falsk" smak om du skjønner...Men di går ann en gang i blandt... :D

Jakobe4 skrev:

hunnykaos skrev:

Har prøvd di jeg og men syntes det er en sånn "falsk" smak om du skjønner...Men di går ann en gang i blandt... :D

Ja, jeg syns det før, men den siste (med karrismak) som man skulle blande inn en boks med fløte, var god!

Lagde laks i ovn, med blomkål og pastinakkpure  i stedet for poteter, dampet spinat og erter her om dagen!! Nammis det og! (er fryktelig matvrak for tida!)

hunnykaos skrev:

Jakobe4 skrev:

hunnykaos skrev:

Ja, jeg syns det før, men den siste (med karrismak) som man skulle blande inn en boks med fløte, var god!

Den har jeg ikke smakt... :D KAnskje jeg må prøve ;)

Back
Topp