Favoritt maten i dag?

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Hva er favoritt maten i dag? Hva er det du har lyst og klart å spise og drikke i dag?

To knekkebrød med leverpostei til frokost og vaffel med brunost til lunsj (gikk tur i marka) :) Matlysten er litt varierende og sultfølelsen svinger veldig.

Dårlig matlyst i dag.. har spist knekkebrød med hvitost og en banan. Lurer nå på om jeg skal ha tomatsuppe med makaroni til middag, det fristet! [emoji28][emoji4]

Varm lunsj på jobb, veldig godt. Ellers blir det pasta carbonara til middag, det var det eneste jeg kunne tenke meg. Kvalmen er i god gang, og jeg har henta ut resept på Afipran i dag.

Ihvertfall ikke de brødskivene jeg spiste til lunsj. Fysj så sløv jeg ble etter det.

Var veldig godt med hjemmelaget potetstappe til middag da, sammen med løvstek :)

I dag lagde mannen omelett før han dro på jobb, så der var deilig. Åsså gjør jeg noe jeg ikke har lov til. Har vært avhengi av power king /reddbull. Drakk 4-5 bokser hver dag før. Men i dag måtte jeg bare ha en, ble helt gal men skal være flink fremover asså

Her har jeg spist chips og drukket vann frem til middagen... da ble det fiskegrateng med potet og raspet gulrot!! Det var godt det, men har lagt på sofaen siden.. :p

Ritzkjeks <3 knekkebrød med brunost, ost og skinke. Prøvde litt torsk til middag. Ble 1/3posjon.

Klementiner [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7] min nye favoritt frukt.... Slukte 2 stk på en gang nå og vil ha mer [emoji16]

Lagde meg mac&cheese med bacon, alt kom i retur..[emoji849] sånn har det vært med alt av mat i dag.

Så på Gutta på tur hvor de serverte dampet/røkt ørret med ramsløk og rømme av noe slag på brødskiva. Det fikk jeg så lyst på nå :hungry:

Jeg har ikke lyst på noe. Veldig frustrerende! Alt virker kvalmende, men spiser likevel. Men det smaker ikke godt[emoji849] er ellers en som alltid har lyst på alt [emoji847]

Ser frem til svigermor sine kjøttkaker i morgen. Håper det blir like godt som jeg innbiller meg

Back
Topp