Favoritt leker osv

lills

Gift med forumet
Har ungen noe favoritt enda?
Ser det er flere som har for eks sabeltann osv som favoritt..

Her går det i det meste, ingen favoritt å leke med. Har leker fra Rorry og Biler blant annet.
Men ingenting mer populært enn det andre. Her lekes det heller med traktor og anleggsmaskiner gitt!

Biler!! Noah sin favoritt er bilene fra Biler. Og om dere husker det så har Adrian heeele sammlingen, så han er heldig der! Ellers e traktorer med henger veldig spennende!  Ja og mikkes klubbhus brannbilen leker han masse med!

Hun leker veldig lite, men hvis hun leker med noe en dag så er det dukkevognen/dukkene eller kjører på Ole Brumm Toget sitt. [:)]

Hun holder samlingsstund for dyrene sine[:D] veldig gøy å observere.
Ellers er hun glad i å lage mat og servere oss deilige retter fra lekekjøkkenet sitt.
Nå om dagen tar hun meg fire dyr og en bøyle til tripp trapp stolen sin inn til stuen og forteller om Bukkene Bruse, hun har det utrolig gøy med historiefortelling og dramatisering av eventyr[:)]
Hun leser mye bøker fortsatt og leter etter bokstaver over alt! "Her er min bokstav mamma, se der er din bokstav, og der er Theo sin"
Så hun driver med litt av hvert ja.. Kaptein Sabeltann ble hun ferdig med i sommer tror jeg[8|]

hehe, TB er faktisk helt forelska i Hoppsi Deisi fra Drømmehagen og så vil han ha alt som er rosa! Dvs. rosa biler, rosa tusj, rosa truse[8D]

Hun har en dukke som er i tøy som hun MÅ ha når hun skal i bhg, kjøre bil og sove. Ellers elsker hun baller, det har hun gjort siden hun var baby. Og duplo er fantastisk[:)]

ORIGINAL: lykkelita*

hehe, TB er faktisk helt forelska i Hoppsi Deisi fra Drømmehagen og så vil han ha alt som er rosa! Dvs. rosa biler, rosa tusj, rosa truse[8D]

Nååh[:D]

Back
Topp