Favoritt leke?

Malvinka

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Julibarna 2019
Har dere en favoritt leke?

Både storebror og lillebror har likt/ liker å glo på denne frosken som fulgte med babygym stativet :-)
ImageUploadedByBV Forum1468866649.887709.jpg

Last edited:
Uroen over kurven og denne apa. Han skravler fælt med apa :P

ImageUploadedByBV Forum1468933351.322003.jpg

ImageUploadedByBV Forum1468933361.220310.jpg

Heilt klart denne katten frå Lamaze. God å holde i (og sikkert etter kvart å tygge på), og så "malar" den som ein katt når han skubbar borti den.
39e94fcdaa74770fb104b7151db0dcfb

Heilt klart denne katten frå Lamaze. God å holde i (og sikkert etter kvart å tygge på), og så "malar" den som ein katt når han skubbar borti den.
Lamazelekene er bare helt fantastiske! Vi har flere etter storesøster og han elsker å kikke på de :)

Har masse leker men hun har ikke så stor interesse av å holde i dem.. Noe jeg gjør galt??

Har masse leker men hun har ikke så stor interesse av å holde i dem.. Noe jeg gjør galt??
Mini her hadde heller ingen interesse for de fleste lekene ennå. Hun liker Dokka og ble også veldig fasinert av de asiatiske gullkattene som beveger på hånda på restauranter. Leker med ansikt er favoritten her ennå, men igår fikk vi en slik molekyl leke i gave og den ble en sikker vinner med en gang.
f18e11b333f4dc58d9f69099258e418c

Rangler og slikt liker hun ikke så ikke lett å gjette med disse små :)

Ikke noe favorittleke her, men å se på fingrene sine er visst veldig fascinerende for så å sleike dem :D

Tror ikke du gjør noe galt :) interessen kommer nok :) enda er det sikkert mest spennende med ansiktet til mamma og pappa :) har en liten som har begynt å ta etter lekene i babygymmen nå, og han ser på ranglen osv, men ingen særlig interesse av å holde og leke med de selv enda :)

Back
Topp