Favoritt koseklut/bamse

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Minsten her i huset har helt forelsket seg i en koseklut/bamse fra Ikea.
Skal snart på Ikea for å kjøpe noen hyller, og tenkte jeg skulle dra med meg noen flere av disse bamsene slik at det ikke blir noen krise dersom han mister den, eller den er på vask.

Men hvor mange er det egentlig jeg trenger??

Hvor mange Her dere av barnas favoritt koseklut/bamse?

Eldste har to bamser.
Minste har ikke ville hatt noe. Hvordan ser den ut, kanskje det er noe for oss og;)
Jag tenker en i vogna og en i senga...

Den var jo fin. Har kjøpt ett par dingledangler eller hva det heter til 200. De har ikke slått an.
Var på Ikea med frøkna når jeg var gravid, og hun ville gi den til babyen.
Var ikke så dyr, så hvorfor ikke..
U har også en hund han liker veldig godt, men den har vi fjernet litt siden den er ganske dyr og det ser ikke ut som om jeg klarer å få tak i flere like..
Frøkna har 2 stykker av sin favoritt, og det er litt lite..
Er derfor jeg lurer på hva andre har

Nå bruker vi bare sånn kluter(kjøpt på kid) lillegutt har i hvertfall 2 i sengen- 2 i vognen og noen i stuen.. :-) også har vi noen ekstra på lager tror sikkert at vi har bort imot 25stk :p

Jeg hadde sikkert kjøpt så dere hadde minst tre. ;)

Her har vesla fire koser hun har på samme gang, én i slengen eller et par om gangen. ;) En rotte og en kanin fra dingliisar, og en sommerfugljente og en tussi. Vi kjøpte kaninen, de andre har hun fått av andre.
Lillebror har en Bjørn og en rotte fra dingliisar.

Vår gutt har 1 kosebamse som han ikke kan sove uten. Vi har 2 reservebamser hjemme hos oss. Og 2 reservebamser hos besteforeldrene til lille gutt. Han bruker ikke reservebamsene, men greit å ha i tilfelle han mister den han har :-D

Vi har tre, og det har vært helt supert!

Mine har aldri funnet en favoritt, men minst en ekstra til når den er i vask, eller om den blir borte er nok lurt.

Jeg har prøvd å få lillemann interessert i bamse siden han var nyfødt, men han ignorerer dem glatt.

Eldste fikk favoritt da hun var 10 mnd. Vi har en i bhg, en i singelvogna, en i søskenvogna, en i senga, en i bilen og en til vask.

Her har hun brukt de fra Kappahl. Har kjøpt en del. Så jeg tror vi har hvertfall 5. :p

Har en i bhg når hun sover der og så en til og fra bhg innomellom. Så ligger noen her og der. Mest i senga. :)

Tulla vår har heldigvis ingen favoritt, så lenge det er en gassklut/gulpeklut så er det greit. Men har vel sikkert nærmere 20 av dem, er rene forbruksvaren. Hun har en egen hobby med å kaste den ut av vogna og lignende.

Storebror har 3 stk av sin kos. Anbefaler ikke færre en det. Mistet en, en var i vaskemaskinen, da var jeg glad for at vi hadde 3

Jeg kjøpte en ekstra av minis favaoritt (go'boken kanin), men nummer to ble aldri godtatt :p han bare ser på den og kaster den vekk.

Her i huset forelsket storebror seg i et stort teppe når han var baby, vi delte det i fire deler, gikk kjempefint. Mini har en bamse fra Berlin, finner den kun på ebay- så jeg kjøpte likegodt 6 stykker. Her i huset blir de vasket ihjel!

Back
Topp