Favoritt julesang?

*Joha*

Gift med forumet
Kva julesang syns du er finast? Deilig er jorden er ein av dei finaste eg veit. Fairytale of New York er og ein favoritt. kanskje ingen julesang i ordets rette forstand, men høyrer absolutt med [:D]

O helga natt med Jussi Bjôrling er fantastisk synes jeg. En jeg IKKE klarer er Driving home for Christmas med Chris Rea. 

ORIGINAL: Labambie

O' helga natt med Jussi Björling er vel favoritten ja.. Mel & Kim med Rockin' around the christmas tree...
Og sist men ikke minst Wham med last christmas

Den er jo en klassiker ja[:D][:D]

Jeg syns Little Drummer Boy er veldig fin (vertfall Carola's versjon).
Ellers så MÅ jeg høre Vårres Jul med Hans Rotmo på julaften[:D]

min favorittjulesang må være Driving home for christmas med Kerst Chris Rea og Christmas Wish med Stacie Orrico[:)] så synes jeg at En stjerne skinner inatt er en utrolig nydelig julesang!!! [:)]

Have yourself a merry little christmas med The Pretenders syns jeg er veldig fin. [:)]

Har flerer jeg..... En stjerne skinner i natt, Vi tenner våre lykter, Rocing around the christmas tree, Kid aid sin!

En stjerne skinner i natt med oslo gospel kor er nydelig!! og o' helga natt! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: bondekona

ORIGINAL: Mamman til TO

O helga natt med Jussi Bjôrling er fantastisk synes jeg. En jeg IKKE klarer er Driving home for Christmas med Chris Rea. 

det er bondemannens favoritt!! jeg heller mere til deilig er jorden, en stjerne skinner i natt. også er det en som carola synger som er noe med "gungar i min favn" husker ikke hva den heter.

Himlen i min famn. Utrolig nydelig den også. Kommer jo på en flere nå jeg. Vi tenner våre lykter er også utrolig fin. Å så har Gaither Homecoming friends en utrolig fin en: Mary did you know

En stjerne skinner i natt, og Himlen i min famn...[:)]

ORIGINAL: idamora

+ O helga natt!

Og så er jeg svak for de amerikanske juleslagerne jeg.....

Julekveldsvise med Prøysen, Oh hellige natt og I know A Rose Tree (salme, husker ikke hva den heter på norsk) med eksempelvis Secret Garden og Deilig er jorden.

ORIGINAL: Lejonet

ORIGINAL: idamora

+ O helga natt!

Og så er jeg svak for de amerikanske juleslagerne jeg.....

I saw Mummy kissing Santa...?! [;)]

ORIGINAL: Mamman til TO

Akkurat som jeg skulle sagt det selv! Hæler ikke den sangen...[:'(] 

Men O Helga Natt.....  den er

Back
Topp