Favoritt godteri?

Love4two

Forumet er livet
Sitter her og gomler sjokolade (det beste jeg vet) og ble nysgjerrig på hva dere liker best å gomle.

Så hva er ditt favoritt godteri?

Halla snuppa.[:)]. Takk for koselige sms i dag[:D].. Håper gullet er bedre..

Over til spørsmålet ditt: Favoritt godis... Hm spiser dtemeste innen godetri, men melkesjokolade er en av favorittene mine... Nam nam

Troika[8D]

Det meste av sjokolade[:D][:D]

Sjokolade [:)]

ORIGINAL: schnuppa

Halla snuppa.[:)]. Takk for koselige sms i dag[:D].. Håper gullet er bedre..

Over til spørsmålet ditt: Favoritt godis... Hm spiser dtemeste innen godetri, men melkesjokolade er en av favorittene mine... Nam nam

Savnet dere i dag jeg [:(] Er josåkoselig å være sammen på babysvømmingen. Thea fikk seg endelig litt søvn da. Sov i 4 timer hun. Så sliten og trøtt etter to netter med lite søvn. Det var godt for henne [:)]

Her går det mest i seige sure godterier[:D] Er ikke så glad i sjokolade, så det hender jeg kjøper det, for da spiser jeg ikke så mye[;)]

favoritt godteri  mitt er godt og blandet -lakrisen som er der +troika....nam nam.......men har funnet ut at eg må trappe ned litt no på snopet så no går det på stenfrie druer[:D]

SMÅGODT Kan aldri få nok av det

ORIGINAL: prinsesseiben

SMÅGODT Kan aldri få nok av det

ohhh ja, og pandalakrids, kick, ehm, sjokoladebringebær,..,
jeg eeeeeeeeeelsker snop,,,må ha det hele tiden![;)] snopoman, d er meg de[;)]

Nå ble jeg bare sååååå snopesyk altså [:)][:D][:)]
Jeg er i grunn glad i all goderi, alt glir liksom ned.
Men når noen nevte salt lakris så fikk jeg vann i munn.
Nammmmmm

Potetgull og melkesjokolade/firkløver[:D]

jeg må be om å få denne tråden slettet....kommer til å ese ut ikveld her jeg sitter med munnen full av godis..[&:][:D]

ORIGINAL: Sommermamma =)

jeg må be om å få denne tråden slettet....kommer til å ese ut ikveld her jeg sitter med munnen full av godis..[&:][:D]

Ja dårlig gjort å skrive om sånt!! Ble jo ikke godtersjuk i det heletatt[;)] Favorittgodisen min er melkesjokolade. Og smågodt... og potetgull...og snickers. Liker egentlig alt som er usunt, spesielt sjokolade[:)][:)]

Nå har jeg spist en firkløver[8D]

Her går det i Non-Stop Melkedjokolade om dagen. Litt mildere i smaken enn vanlig Non-Stop. Har fått helt dilla jeg....

(Og så jeg som var så flink rett etter fødsel, og gikk ned i vekt hver uke. Nå har det stoppet helt opp. Må skjerpe meg altså!!)

ORIGINAL: zahra

ORIGINAL: Sommermamma =)

Ja dårlig gjort å skrive om sånt!! Ble jo ikke godtersjuk i det heletatt[;)] Favorittgodisen min er melkesjokolade. Og smågodt... og potetgull...og snickers. Liker egentlig alt som er usunt, spesielt sjokolade[:)][:)]

Jeg måtte bare le da jeg leste dette. Sitter her nå og har bare sååååå lyst på godteri selv [:D]

[:D][:D][:D]

Liker smågodt veldig godt, og da best salt lakris mmmm. Men irriterende når den setter seg fast i tennene[:@] Og potetgull, ostepop namnam. Men prøver å kun spise i helgene da[:D]

Sjokolade og chips[:)] Mmmmm....

Back
Topp