Favoritt film og/eller serie

lills

Gift med forumet
har de små de?

Hos Sondre så går det i Bondegården på film.
Den er favoritt om dagen.
Serier er det det sammen egentlig.
Men en del scooby og pusur..

Han har mange. Biler, mikkes klubbhus, rorry racerbil, postmann pat, brannmann sam! Holdt på å glemme den viktigste: Timmy!!!

Noddy er stas. Og av barnetv er det Timmy og Muldvarpen. Skrimmel Skrammel er og gøy [:)]

Hun er visst ferdig med tegnefilmer[8|]
Her går det i Barnas Supershow, Emil, Lotta, Pippi Langstrømpe, og Jenta ogReven(tusen takk Tussa![:D] hun blir helt revet med i den filmen og sitter stille og konsentrert helt til filmen er ferdig!!)

Her går det veldig mye i Titten Tei og Teodor for tiden...

Ellers er Tingeling stadig populær og Elia, Pippi og hun vil se Emil, men gråter hver gang faren blir sint...[8|]

ORIGINAL: Athravil

Her går det veldig mye i Titten Tei og Teodor for tiden...

Ellers er Tingeling stadig populær og Elia, Pippi og hun vil se Emil, men gråter hver gang faren blir sint...[8|]

haha, jeg løp og gjemte meg som 3-åring hver gang faren til Emil ropte "EEEEEEEMIIIIIL!!!!!!!!!!!!!!!!"[:D]
Jeg stod bak glassdøra og turte såvidt titte frem før han var ferdig[:D] Var livredd far til Emil! Foreldrene mine syntes det var galmorsomt[:D]

Her går det i DORA, Svampebob,Tom&Jerry, BRANNMAN SAM (Helten over alle helter), ellers er det bare sånn ok nok om han ser annet.
Donald og Mikke Mus på dvd liker han også[:)]

byggmester bob og rupert bjørn.

ja altså.... snuppa har oppdaget harry potter hun da...[8|]
Ikke at eg syntes d var så kult da siden d e tom. i den første litt skumle ting som skjer. Men blir kun med første filmen hun får se på en del år tror eg!! Hun så hele i går og ville gjerne se den i dag også når vi stod opp[8D]

Ellers e hun glad i happy feet[:D]

Og ser ofte på nrksuper om morgenen av d som e der[:)]

Brannmann Sam! Det er helten over alle helter! Liker jo cars, mikke mus, timmy, postmann par, noddy, pingu osv. Men det er brannmann sam som gjelder!

Her snakker han i telefonen med sam, og forklarer at han trenger hjelp.. På mandag skulle han spiiise opp bestemor(mamman min) og brannmann sam kunne jo bare finne en ny[;)]
og for å få han til å sove kan jeg bare si at han må sove for å kunne drømme om at han kjører brannbil med sam og hjelper han.. Da sovner han på 2min[;)]

Så syns det er synd jeg ikke har funnet brannmann sam leker, slik de har postmann pat om dagen nå..

ORIGINAL: ~SannaMor~

Brannmann Sam! Det er helten over alle helter! Liker jo cars, mikke mus, timmy, postmann par, noddy, pingu osv. Men det er brannmann sam som gjelder!

Her snakker han i telefonen med sam, og forklarer at han trenger hjelp.. På mandag skulle han spiiise opp bestemor(mamman min) og brannmann sam kunne jo bare finne en ny[;)]
og for å få han til å sove kan jeg bare si at han må sove for å kunne drømme om at han kjører brannbil med sam og hjelper han.. Da sovner han på 2min[;)]

Så syns det er synd jeg ikke har funnet brannmann sam leker, slik de har postmann pat om dagen nå..

HAHAHHAHA!! AKKURAT likt Lucas!! han bruker å late som om han "sitter fast" og så roper han "Brannmann Saaaaam!!!" (jeg er brannmann Sam da[:D]) og så "redder" jeg ham. Han bruker alt av telefoner og til og med en luftfrisker i pappans bil som walkie talkie[:D] Da "snakker" han med Brannmann Sam[;)]

Ellers har han alt av Brannman Sam, alle figurene,helikopteret til Tom Thomas og brannstasjonen. Men det er myyye mer stas å leke rollespill! [:D]

Tingeling er den beste filmen vi kan se
barntv dora og lille prinsesse. og noen ganger mikke mus klubb hus
og så klart Timmy glad jeg har dvd  med det...

Favorittfilmen hans er Wall-E, fikk ha den med seg i barnehagen forrige fredag så de så den, da var han kry. Favorittserier er vel Mikkes Klubbhus og Sauen Shaun, og så liker han talkshowet til Ellen DeGeneres. [8D]

ORIGINAL: ~Lisa~

Kaptein Sabeltann er helten her[:'(]

Hehe huff, føler med deg. Håper vi klarer å holde han der ute av huset. [:-]

ORIGINAL: Eternal*

HAHAHHAHA!! AKKURAT likt Lucas!! han bruker å late som om han "sitter fast" og så roper han "Brannmann Saaaaam!!!" (jeg er brannmann Sam da[:D]) og så "redder" jeg ham. Han bruker alt av telefoner og til og med en luftfrisker i pappans bil som walkie talkie[:D] Da "snakker" han med Brannmann Sam[;)]

Ellers har han alt av Brannman Sam, alle figurene,helikopteret til Tom Thomas og brannstasjonen. Men det er myyye mer stas å leke rollespill! [:D]

HVOR har du funnet figurer ?! Jeg blir helt gaal av leting, har litt dårlig utvalg av lekebutikker her i byen, men bor jo ikke så langt unna andre steder..
haha, ja, er mye at han sitter fast her og.. så artig altså! [:D] Syns det er ekstra stas da det er en av de gamle heltene som har blitt helten til Liam også[:)]

ORIGINAL: Eternal*

HVOR har du funnet figurer ?! Jeg blir helt gaal av leting, har litt dårlig utvalg av lekebutikker her i byen, men bor jo ikke så langt unna andre steder..
haha, ja, er mye at han sitter fast her og.. så artig altså! [:D] Syns det er ekstra stas da det er en av de gamle heltene som har blitt helten til Liam også[:)]

Her er det også dårlig utvalg og vi finner som regel ingenting av Brannmann Sam. Men vi bestilte en pakke fra www.firstfortoys.com tror jeg det het, der fikk vi en pakke med brannstasjonen, brannbilen, helikopteret, sykebilen og Brannmann Sam,Penny, Tom Thomas og hu dama som kjører sykebilen.
Eneste var at brannstasjonen var liten og passet ikke til noen av bilene. Men det var stas å få brannmann Sam figur ja![:)]

Back
Topp