Favoritt-drikken din?

Shauri

Forumet er livet
VIP
Så lenge jeg kan huske så har Fanta vært det beste jeg vet! Og det forandrer seg aldri. Drikker selvsagt andre ting også, glad i iste, vann, mozell, sprite osv - men det er alltid Fanta jeg vil ha når jeg skal skikkelig kose meg!

Coca Cola er det beste jeg vet når jeg skal kose meg:D Iskald bokscola eller glassflaske;)

Alt av drikker med ingefær:-)

Pepsi max og grønn te!!
Men aller best er iskaldt vann!!!

Må bli coca cola her og!MED sukker:-)
(men ikke ofte)
Et glass Pepsi Max og jeg er garantert hodepine og klein mage!Skumle greier mye av søtningsmiddlene syns jeg..

Eller en iskald pils....mmmm:-)

Må bli coca cola her og!MED sukker:-)
(men ikke ofte)
Et glass Pepsi Max og jeg er garantert hodepine og klein mage!Skumle greier mye av søtningsmiddlene syns jeg..

Eller en iskald pils....mmmm:-)
Uff ikke bra. Nei jeg er heller ingen fan av alle søtningsmidlene. Noen er ok, men ikke alle.
Jeg klarer bare ikke å drikke sukkerbrus.

Boks-cola er digg da. Men blir for mye sukker for meg :-/

Ja, det er svært sjeldent jeg drikker brus selv:)
Drikker vann og amme-te for det meste;) Av og til en kaffe, men Emmeth reagerer på det også.

Grønn farris er det beste jeg drikker! Kan godt drikke annet vann med og uten kullsyre og brus også :-)

Jeg får sånn ekkelt belegg på tennene hvis jeg drikker vanlig coca cola. Med pepsi max får jeg et kanonekkelt sug i magen. Så om jeg skal drikke cola produkt blir det cola zero siden det er den mannen min er svak for.. evt cola light eller vanlig pepsi.

Jeg får sånn ekkelt belegg på tennene hvis jeg drikker vanlig coca cola. Med pepsi max får jeg et kanonekkelt sug i magen. Så om jeg skal drikke cola produkt blir det cola zero siden det er den mannen min er svak for.. evt cola light eller vanlig pepsi.
Cola zero drikker jeg også!

Cherry Coke er min favoritt til fest! :D Men til hverdags er det vann! :p

Cherry What!?
Nei æsj!

Back
Topp