Favoritt Disney film? :)

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Hvad er din favoritt Disney film??

Av de gamle er min favoritt Lion King ❤️

Av de litt nyere filmene likte jeg Cars og Frozen men Coco er den jeg likte aller best :)

Så nye Aladdin filmen på kino, den var så fin! skal sikkert se Lion King også :)

Løvenes konge! :Heartred

Lion King og Tarzan tror jeg.. er mange fine.. Mulan, Lille havfruen.. jeg liker de med fin musikk :happy::happy:

Det er jo så mange fine, men Bernard og Bianca er en favoritt. ❤️

Jungelboken er fin, Snehvit, askepott. :) Jeg liker best de gode gamle.

Løvenes konge, skjønnheten og udyret, mulan, den lille havfruen og Snehvit. Helt magiske! Samler på filmer, Disney spesielt :)

Løvenes konge, skjønnheten og udyret, mulan, den lille havfruen og Snehvit. Helt magiske! Samler på filmer, Disney spesielt :)
Det har nok mye å si også hvor gammel man var når filmene kom :)
Snehvit og Askepot er bra, var aldri så glad i Den lille havfrue

Spillefilmene har også vært helt super!

Det har nok mye å si også hvor gammel man var når filmene kom :)
Snehvit og Askepot er bra, var aldri så glad i Den lille havfrue

Spillefilmene har også vært helt super!
Altså, nå var jeg vel ikke født en gang når flere av de ble laget. Mener vel skjønnheten og udyret + mulan var det. Flaut å si, men jeg husker ikke:banghead:jeg er glad i de gamle disneyfilmene. Jeg kan godt se frost, men det er vel den eneste filmen som kan måle seg med de litt gamle.

Altså, nå var jeg vel ikke født en gang når flere av de ble laget. Mener vel skjønnheten og udyret + mulan var det. Flaut å si, men jeg husker ikke:banghead:jeg er glad i de gamle disneyfilmene. Jeg kan godt se frost, men det er vel den eneste filmen som kan måle seg med de litt gamle.

Frost overrasket! :)

Dersom vi snakker om tegnefilmene er Coco er helt fantastisk, og kortfilmene "den lille vindmølle" og Hiawata.

Blant det ordentlige filmene liker jeg "bedknobs and broomsticks" og "pirates of the caribbean" filmene

Back
Topp