Favoritt Disney film?

tullmusa

Forumet er livet
Hva er deres favoritt Disney-film? Tenker da mest på tegnefilmene, men de har jo laget mange andre også. [:)]

Min favoritt tegnefilm er Askepott. Syntes den er så fin! Kjøpte den nye dvd'en i dag, og gleder meg såå til å se den![:)]

Kommer ikke på så mange "ordentlige" disneyfilmer, men jeg tror at favoritten er Pirates of Karibien (hehe, husker ikke hvordan det skrives på engelsk[:D])

ASKEPOTT!!!!!

YES!! Bra vi er enige! Hehe![:D]

Ser du Tre nøtter til askepott på julaften da? Blir ingen jul uten altså[:D]

Må legge meg nå, vi bables musa[:D]

Jepp! Ser den hvis jeg har mulighet til det![:D]

Jepp, vi snakkes!
Nattinatt!

Askepott er å blir den beste [:D][:D][:D]

Min er Skjønnheten og Udyret!
Kan den seriøst utenatt.. men jeg elsker egentlig de flese Disneyfilmene jeg da.. [:D][:D]

Jungelboken 1!! [:D]

Elsker alle disney filmer, har begynt og samle på disney klassikere til junior.

Favoritt blir vel jungelboken og Robin Hood (holititten!!)

istid er dødsbra

er istid en disney film da??
er ikke det pixar?

På Oppdrag Nemo-filmen vår står det "Walt Disney pictures presenterer en Pixar animation studios film"...
Istid er Twentieth century fox-film

Elsker alle filmene men er nok lion king som ligger høyest

jeg har 2 favoritter jeg da
Den lille havfruen og Nemo (har klovnfisker hjemme, de er nesten like susete i virkelighet, og iallefall like søte :)

De er jo bra alle sammen. Men har to favoritter. Bambi og To gode venner. De er så søte.

[:D]Ariel og Askepott[:D] Kjøpte nettopp askepott for en uke siden,og idag skal eg se på Ariel[;)]

ORIGINAL: Franciska

De er jo bra alle sammen. Men har to favoritter. Bambi og To gode venner. De er så søte.

Huff som jeg gråt når jeg såg To gode venner! [:(]

hmmm... er det noen som vet om man kan få tak i Den lille havfruen på dvd - i norsk utgave??

Back
Topp