Favoritt campingplass

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvilken campingplass velger du når du skal på sørlandet?

Og hvilken velger du i Danmark?

Åros camping i søgne er veldig fin, men det er noen år siden vi hadde campingvogn der nå:p
Ikke erfaring med camping i dk :)

Hamre familiecamping på Sørlandet. I Danmark har jeg kun vært på to plasser så ingen store formeninger der. Men en i give var fin fordi den var nærme Billund og hadde basseng. Den vi var på i Køge hadde geiter. Begge deler slo ann his eldste som var 3 år da.

Hamre familiecamping på Sørlandet. I Danmark har jeg kun vært på to plasser så ingen store formeninger der. Men en i give var fin fordi den var nærme Billund og hadde basseng. Den vi var på i Køge hadde geiter. Begge deler slo ann his eldste som var 3 år da.
Hamre er vi på hver gang vi er i Kristiansand :) men hadde håpet å prøve noe nytt i år :)

Hører Moysand i Grimstad er konge. Er 20-30 min kjøring fra dyreparken. Og Kristiansand feriesenter hører jeg bare bra om. Skottevik var vi på for 2 år siden, gammelt, slitt og uhygienisk.

Hamre er vi på hver gang vi er i Kristiansand :) men hadde håpet å prøve noe nytt i år :)
Vi valgte å sjekke litt og gå litt rundt osv. Men det blir hamre. Med insektet osv her nede+barn som er veldig allergisk mot innsekt bitt så er hamre helt perfekt siden den ikke ligger i noe skog.

Back
Topp