Favoritt barne-tv

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva husker du fra barne-tv da du var liten? Hva var favoritten din?

Definitivt Flukten fra dyreskogen. Mummi var også en favoritt. Det beste barne-TV gikk på søndager!
Husker søstra mi så på flukten fra dyreskogen, jeg var blitt for gammel da, syns det var kjedelig :p

Definitivt Flukten fra dyreskogen. Mummi var også en favoritt. Det beste barne-TV gikk på søndager!

Digget flukten fra dyreskogen og :p men eg så veldig lite barne-tv, var alltid opptatt med ting som skulle gjøres :P

Flukten fra dyreskogen var en stor hit selv om det var litt trist innimellom (husker enda når de skulle krysse hovedveien og pinnsvinene ble påkjørt og døde..!) så var mummitrollet veldig gøy (men var redd Hufsa, Stinky og hattifnattene) og så likte jeg godt Sesam Stasjon!

Jeg vet ikke om jeg husker alt jeg så på barnetv... Likte portveien 2, Emil i lønneberget, sesam stasjon... Kommer ikke på mer :p

Jeg likte ikke mumitrollet - alt for skummelt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Å ja!!! Flukten fra dyreskogen ❤️❤️ Den får ein sett i dag og, så den skal Arin få sjå :) Ellers var eg suuper fan av Mummi, men IKKJE når hufsa var med! Var livredd ho og eg gret om eg såg ho. Hadde mareritt i fleire dagar etterpå :P

Tror jeg likte litt av hvert jeg.. Både portveien 2, flukten fra dyreskogen, huset med det rare i, brannmann sam osv..

• Liker
Reactions: BMC
Jeg likte sesam stasjon og Theodor så godt! :)

Jeg likte Sesam stasjon og huset med det rare i :)

Huset med det rare i, dyrene i hjorteparken, mr hiccup og den "Streken"

Back
Topp