Favoritt babystrikk? Trenger tips:)

StellaM

Flørter med forumet
Novemberlykke2024❤️
Jeg strikker ikke selv men skulle ønske jeg kunne:Heartpink Svigermor derimot er kjempeflink og hun har spurt meg hva vi ønsker hun skal strikke til babyen som kommer i november. Vi har noe strikk til baby fra før, men ikke i nyfødstørrelse, så det ønsker vi oss. Hentesett, og så omslagsjakke, det tror jeg vil bli mye brukt. Tips til favoritt nyfødtstrikk? :Heartred

Bilde 1: Dale Garn, Millian og Milla Hentesett.
Bilde 2: Du Store Alpakka, Mirle Omslagsjakke.
 

Vedlegg

  • 6012a8240a891.jpg
    6012a8240a891.jpg
    279,9 KB · Visninger: 5
  • c9682ba79e535d9f5bf0260138ded3c3-image.jpeg
    c9682ba79e535d9f5bf0260138ded3c3-image.jpeg
    160,8 KB · Visninger: 5
Vi elsker selebukser! Da får de et ekstra lag på mage og rygg, men mer bevegelsesfrihet for skuldre og armer, og selebuksene de sklir ikke ned. Ekstra kjekt når de skal ligge på gulvet!
 
Vi elsker selebukser! Da får de et ekstra lag på mage og rygg, men mer bevegelsesfrihet for skuldre og armer, og selebuksene de sklir ikke ned. Ekstra kjekt når de skal ligge på gulvet!
Kjempefint tips! Takk :Heartpink
 
Spiralsokker/sokker uten hæl:hilarious: sitter godt på foten og kan brukes lenge før de blir for små.

Jeg syns selebukser til baby var litt upraktisk pga bleieskift, og likte best høye vanlige bukser a la «smarty pants» hos drops. Og kofter, tror vi hadde ti kofter å velge mellom på et tidspunkt:shy:
 
Back
Topp