Favoritt amme-bh?

StellaM

Flørter med forumet
Novemberlykke2024❤️
Husker ikke hva jeg har vært fornøyd med tidligere. Det er vel bare å prøve og se men bortsett fra uendelig nettbutikker, hvilke fysiske butikker har amme-bh? Jeg kommer bare på h&m, lindex og kappahl. Det er selvfølgelig flere men mange år siden sist så føler meg ganske fersk her:wacky:
 
Jeg er veldig fornøyd med de fra carriwell, og de myke fra Medela faktisk. Slet med at de med faste kopper/for mye hold satte ned melkeproduksjonen (siden kroppen antakeligvis tolket det som at brystene var fulle av melk), så jeg endte opp med bare myke og fleksible bher selvom jeg har sverget til vattert Bh hele mitt liv :laughing002 var viktig for meg at de var spilefrie og ikke av den typen lissom sportsbh som du bare drar ned og som legger press under puppen mens du ammer, måtte være de med klips som åpnet seg uten å legge press noe sted, hvis ikke fikk jeg tette melkeganger og betennelser med én gang. Så greit å ha det i bakhodet når man velger
 
Jeg liker change sine også kjøpte jeg noen fra hennes for å sove i.. gode de og
 
Medela natt-bh!! Passer best til hjemmebruk, men ååh, den er virkelig behagelig og goood :joyful:
 
Back
Topp