Favoritt aktiviteter

*bolledei*

Elsker forumet
Hva liker ungene å drive med om dagen?

Her går det i Lego, togbane, bøker og verktøy inne.

Ute er det stas og ake eller bare grave i snøen. [;)]

Akkurat nå er det småbiler! Har et gulvteppe med bilveier og hus og sånn, og han kan holde på i timesvis. Og om jeg eller pappaen ligger og leker med han, er det sååå gøy. Da kjører alle bilene i kø, parkeres og drar på besøk til hverandre.

Ellers syns jeg han har veldig god fantasi så finner underholdning i det meste. Igår var rockeringen min underholdning hele kvelden. Hoppet inn og ut av den over de forskjellige fargene, plutselig var det et slott som han bodde inni, før den ble til bilbane og helikopterlandingsplass...

UTE: ski, dumpe, leke med bøtte og spade

INNE: tegne, perle, borre med borren sin, litt bøker og pusling.
aller mest går det i perling.

Inne: Tegne, spille spill (type finn to like), danse, tørke støv, småbiler..

Ute: Gå tur, rutsje, løpe, vippe, grave[:)]

Ute : Gå i "skogen" og i "jungelen" i hagen vår (har stooor hage)
Inne: bilteppe, modellkitt og HERJING...[&:][8D]

Blitt mest inneakt. i det siste med denne kulda + dårlig form.

Inne liker hun å pusle puslespill, leke med duplo, lese bok, synge, se på Ole brum dvd.. litt for glad i tv etter sykdom..! også må jeg for all del ikke glemme dukkene + dukkevognene hennes. Hun er veldig glad i dukker!

nå fortiden vil T.J kun lese bøker. vanskelig å få han til å gjøre noe annet.

Inne: Lese bøker, pusle puslespill, spille spill, kjøre biler, gravemaskin, fly og helikopter, bygge duplo, bygge togbane, bygge tårn som lillesøster skal rive, ligge under babygymmen og leke baby[8D][:D], prøve å vekke lillesøster (tornerose) så hun kan leke[>:]. Alt med lillesøster er mye morsommere enn noen leker. Bleieskift, bading, synge for henne, kose, leke med henne; hun er favorittdukken. Husarbeid er omtrent like morsomt som leker. Han elsker å bake, lage mat, tømme oppvaskmaskinen, henge opp og ta ned klær, legge sammen sokker er bedre enn memory, vasker ivrig hver gang han finner en klut osv.

Ute: Spise snø, spise mer snø, og spise enda mer snø.[&:] Kan ake litt, men hvorfor skal vi egentlig det når det er så mye morsommere å spise snøen i akebakken?[>:][X(]

Ute: ake, gå på ski og stå på snowboard [:)]

Inne: togbane, duplo, dukkelek, utkledning osv, osv....

Inne: tegne, male, perle, leire (kitt), lese bøker, duplo, spille på instrumenter og høre på musikk
Ute: leke og måke i snøen, ake og gå på ski

Back
Topp