Favoriserer du ett av barna?

Det er nok dessverre mer vanlig enn man liker å tro.
jeg har bare ett barn selv, så jeg kan jo ikke svare for meg selv

Jeg kan med hånden på hjertet si at mine tre er helt likestilt i mitt hjerte!

Mini er for liten ennå, men håper å kunne svare nei om noen år.

Jeg har bare en nå. Men det er veldig foreløpig, ettersom vi venter ei lita jente i februar :) Men jeg skal gjøre mitt aller beste for at de skal stille helt likt og at ingen av de skal få følelsen av at den andre blir favorisert :)

Eg husker at det var min store frykt som gravid med nr 2. Men heldigvis har det ikkje blitt sånn. De e like mye favoritter begge to :D

Jeg favoriserer ikke den ene mer enn den andre, altså som det beskrives i artikkelen liker den ene bedre enn den andre.
Jeg har to fantastiske barn og begge er på to forskjellige stadiger i livet og behandles deretter også.
Jeg ser mer meg selv i det ene barnet enn det andre, jeg forstår reaksjoner mer, og det barnet gjør fordi barnet er så lik meg. Den andre er mer lik sin pappa, har alle de egenskapene jeg elsker ved hans far, men barnet er litt vannskeligere for meg å forstå og vi har litt oftere "konflikter". Nå er nok det også fordi barnet er i en litt vanskelig alder :p
Men jeg elsker å ha barna mine hver for seg, at vi er litt alene sammen da får vi alle en god ro og vi får virkelig snakket sammen :)
Men det er helt 100% likestilte, jeg liker de begge like mye, men barna mine er forskjellige og behandles også som to forskjellige individer :D

Back
Topp