Fatter ingenting =(

*Angels*

Glad i forumet
Jeg har slutta å spise snop.
Jeg spiser sunt og regelmessig. Går tur 1 gang hver dag.
Men likevel legger jeg på meg???

Fatter ingenting og er kjempelei meg! =(
Skjønner ikke hva som går galt..........

Ikke noe gøy når det går den veien. Men tar gjerne litt tid før det vises på vekten. Jeg trener 20min hver dag, går turer og spiser kun snob i helgene,men har ikke gått ned mer en 1kg på 2mnd.  Hvis du har prøvd over lengre tid og føler du bare legger på deg,kan du jo gå å få sjekket stoffskiftet.

Jeg får se litt fremover hvordan det går.
Og hvis det ikke går i det hele tatt så får jeg prate med legen ja! Kan jo ha skjedd noe med kroppen etter fødselen!

Jeg føler det er som enkelte sier, at kiloene sitter litt hardere etter et svangerskap! Noen ganger er det rett og slett kun hardtrening og lite karbohydrater som skal til. Trene,trene, trene !!

*Angels* skrev:
Og hvis det ikke går i det hele tatt så får jeg prate med legen ja! Kan jo ha skjedd noe med kroppen etter fødselen!

Tidlig å bekymre seg for vekta enda snuppa. Det tar kroppen ca 2 år å komme tilbake til seg selv. Prøv å bare nyt tiden med den herlige gutten din du!

Shauri skrev:
*Angels* skrev:

Tidlig å bekymre seg for vekta enda snuppa. Det tar kroppen ca 2 år å komme tilbake til seg selv. Prøv å bare nyt tiden med den herlige gutten din du!

emoticon

Back
Topp