Fatigue

KalliopeL

Andre møte med forumet
Er det bare jeg som så vidt har energi til å stå opp fra sofaen? Har hatt det slik siden fødsel. Noen dager klør det i fingrene etter å gjøre husarbeid, men jeg har null energi. Anyone?

Det er det som er så rart. Jeg sover hele natta. Kjæresten tar baby, da jeg er syk.

Sliter med lite energi jeg også, og jeg sover 10 timer i døgnet [emoji15] for min del tror jeg det er ammingen som gjør det. Kroppen prioriterer all energien til det virker det som..

Føler meg også veldig tom for energi. Prøver å drikke mye og spise godt, men jeg tror det er den oppdelte søvnen som gjør det.

Er trøtt og sliten også.., men jeg ser jo at det er fordi baby krever meg hele tiden, og i tillegg har jeg to storesøsken gående hjemme hele dagen som krever sitt.. Samvittigheten min for å ikke strekke til tærer også på energien.. Ikke så mye søvn heller.. Gleder meg til bhg-/skolestart og hverdag igjen, selv om det også betyr at vi må finne nye rutiner.. :S

Er også sliten, prøver å spise sunn mat og drikke masse! Vanskelig å lade opp uten sammenhengende søvn o_O

Back
Topp