Fastlegen..

susy123

Betatt av forumet
min er blitt langtidssykemeldt :( Jeg har hatt problemer med å sette min lit til helsepersonell, og dette passet veldig dårlig...

Kan man få den samme hjelpen hos gynekologen gjennom denne perioden? Sykemelding, medisiner og nødvendig oppfølging?

min er blitt langtidssykemeldt :( Jeg har hatt problemer med å sette min lit til helsepersonell, og dette passet veldig dårlig...

Kan man få den samme hjelpen hos gynekologen gjennom denne perioden? Sykemelding, medisiner og nødvendig oppfølging?
Det kan hende, er det privat gynekolog så kan det godt være mulig. Er det offentlig kan det bli litt verre...

Hmm.. ja, som katitzi skriver, men da blir det helt sikkert ikke gratis... fu har ikke noe OK forhold til helsestasjonen/jordmor?

Hmm.. ja, som katitzi skriver, men da blir det helt sikkert ikke gratis... fu har ikke noe OK forhold til helsestasjonen/jordmor?
Jeg har ei jeg går til privat. Men om jeg føler meg trygg hos ho og kontoret så er det nesten verdt det altså.. Jeg ble så lei meg for at fastlegen ble sykemeldt, jeg forstår jeg er veldig egoistisk der. Men jeg ha ventet 16år på dette pga angst... blæ!

Back
Topp