Fastlege

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Når mam bytter fastlege følger dattera mi automatisk med? Må bytte da han i går hele tiden sa at det var normalt for barn i bhg å være syke i 6 uker og så plutselig forverring, men hu går ikke i bhg og jeg sa det flere ganger. Sa også at det blir krig hvis vi bruker stikkpiller på hu så må ha flytende paracet. Da begynte han å mase om det omvendte. Nå er jeg det Drit lei.

Når mam bytter fastlege følger dattera mi automatisk med? Må bytte da han i går hele tiden sa at det var normalt for barn i bhg å være syke i 6 uker og så plutselig forverring, men hu går ikke i bhg og jeg sa det flere ganger. Sa også at det blir krig hvis vi bruker stikkpiller på hu så må ha flytende paracet. Da begynte han å mase om det omvendte. Nå er jeg det Drit lei.
Jeg måtte flytte mine over samtidig som jeg byttet. Gikk ikke automatisk

Til meg fulgte begge ongene med ;)
Har bytta flere ganger Pga udugelige leger!!!

Når jeg byttet fastlege kunne jeg velge om barna skulle fortsette å bruke den gamle legen min ( mannen min bruker han fremdeles) men jeg ønsket at de skulle få beholde den gamle legen ! Det var meg han behandlet dårlig , men han er kjempe flink med barn :) og ikke minst er legekontoret nærme hjemmet! Det er ikke min nye lege :)

min på 3 fulgte automatisk med når jeg bytta :)

Du ser om du må det eller ikke ...

Altså du og datteren din står på siden , og hvis ikke , så tar det deg to tastetrykk omtrent .

Ok. Da finner jeg ut av det. Får bruke legevakta til det ordner seg. Jeg bryr meg ikke om han er udugelig ang meg, synes det er verre st han blitt det mot datteren min. Vil også bytte legesenter da jeg satt der å ventet på øhjelp time med datteren min som hadde 39.7 i feber i to timer uten at noen sa noe.

Mi på da 4 år fulgte automatisk med når jeg byttet :)

Jeg byttet fastlege i går, det tok to minutter! Da kom både mitt og datteren min sitt navn opp, så jeg byttet for oss begge. Veldig enkelt! :-)

Back
Topp