Fastlege

S.t.i.n.a.

Flørter med forumet
Jeg bestilte time da jeg først fant ut at jeg var gravid, og var hos en lege. Da jeg flyttet fra sør til nord tok det lang tid før jeg fikk surret meg til å få en fastlege. De var litt uggen på meg på legekontoret. Så endelig for et års tid siden skaffet jeg meg fastlege her og etter det har jeg aldri vært hos samme legen. Da jeg spurte hvor han var fikk jeg vite at han kun var der i turnus og at alle legene deres var det... Synes dette var rart, hvorfor måtte jeg på død i liv ha fastlege her hvis jeg ikke får en fast lege??

Skjønte ikke det der helt, jeg... Det hørtes jo veldig rart ut? Mener du at dette er et legekontor som bare har en masse turnusleger og du vil møte forskjellige leger hver gang?

Syntes og det hørtes veldig rart ut! Kan ikke være noe greit å ikke ha en lege som kjenner deg.. Men du kan vel kanskje bare gå til jordmor i svangerskapet?

Ja såvidt jeg har forstått det er det slik det fungerer, nå bor jeg utpå landet i nord så er vell ingen som vil bo og jobbe her fast... Må spørre neste gang, hadde en danske nå sist, skjønte egentlig ikke hva han sa... He he merkelig!

Back
Topp