Fastlege i Bergen - HJELP!

rebeckatindra

Flørter med forumet
Hei.. Har nettopp flyttet til Bergen (Sandviken).. Lurer på om noen har gode erfaringer fra noen fastlege i området..? Har egentlig ikke noe krav, men vil helst ha en mann/kvinne på omtrent 40-60 år :) anyone?

ingen??

.

Ole kristian bjønnes på engen legesenter er veldig grei! Han er også lege på helsestasjonen, så han er veldig flink med barn. Jeg har anbefalt han til flere, og alle har vært like fornøyd. Han er en veldig populær lege da, så jeg aner ikke om han har noe ledig, du må nesten bare følge med daglig om han får ledige plasser hvis du bestemmer deg for å skifte til han. Kontoret ligger forresten i sentrum (ved siden av sentralbadet). (skriver fra ipad, derfor ingen avsnitt)

Takk for svar! Men leiter etter fastlege til meg da,.. :)

? :(

Tror hun mente fastlege til deg og viss du har barn følger vel de og den du har til fastlege og da fordel at den er flink med barn:-)

besnik skrev:
Tror hun mente fastlege til deg og viss du har barn følger vel de og den du har til fastlege og da fordel at den er flink med barn:-)

Stemmer :) Det er jo du som velger fastlege til deg selv, og barna følger automatisk med :)
Han er veldig flink med voksne også altså, jeg har gått til han i snart 12 år, og er kjempefornøyd!

Aha, så bra da :D haha! Takk!

Anbefaler Esther hos "legene på høyden".. ligger i sentrum.. Utrolig dyktig, snill, omtenksom og NØYE! =)

Live2Learn skrev:
Anbefaler Esther hos "legene på høyden".. ligger i sentrum.. Utrolig dyktig, snill, omtenksom og NØYE! =)

Okey! Takk :D korr gammel er hun sånn ca?

Back
Topp