fastingen fra 24.00 på søndag

aner ikke... For i mine papirer står det spise en lett frokost og drikke klare drikker, så jeg skal ikke faste... Men, har ikke vært til forsamtale enda da...

I brevet med informasjon eg fikk i forbindelse med forundersøkelsen
stod det at eg kunne spise en lett frokost og drikke klare væsker.
Men når eg har sett på sidene til Helse-Bergen avd. assistert befruktning,
så står det dette:
  • Kvinnen skal faste fra kl. 24.00 kvelden før. Det vil si ikke spise frokost,
    men hun kan drikke opptil et glass vann eller saft.

Tror eg kommer til å holde meg til det siste, for å være på den sikre siden.
  •  
    Jeg også skal på Haukeland, men kan spise.... Hmm, merkelig...

Ja, syns ikke Haukeland var så klar på dette. De gir jo informasjon om begge deler.
    Men venter nytt brev med reseptene på medisinene nå til uken, og da skulle det være med
    noe informasjon også. Kanskje det står noe i det brevet?

Får håpe det, ellers hadde jeg ringt å spurt..

Så rart...eg fasta ikkje...[8|]

jeg tror ikke det, for grunnen til faste er (etter det jeg har forstått) fordi en kan kaste opp av enkelte medisiner (en må faste i forbidelse med narkose, vet jeg..)
    Men jeg er langt i fra sikker...

ORIGINAL: gaggag

skal du faste till egguttak? jeg kunne spise en lett frokost og drikke normalt.

Samme her. 

da var denne dagen over, ja stod det i brevet ja ikke mat, drikke eller røyk etter kl 24, gikk bra det da, men var veldig sulten, men dro rett å spiste når jeg var ferdig :)

Da var de snillere i Haugesund. Der kunne en spise frokost og drikke så masse en ville.

Men ikke lett å få i seg mat den dagen da, en e jo så spent da

Back
    Topp