Fastelavensboller *bilder*

lenemor

Forumet er livet
Har dere bakt og spist boller i dag? Johanna og jeg bakte i formiddag, så derfor har vi fått kose oss med boller flere ganger - først noen nybakte mens pappa var ute og August sov, så til lunsj - skikkelige fastelavens med krem og melis, og så ble det jammen meg til dessert i dag også, da svigers kom på besøk

Her har vi ikke bakt boller, da vi har vært på besøk og kom hjem ved 18 tiden.. Orket ikke å starte å begynne å bake.

Det så ut som dere hadde hatt det koselig i hvertfall[:)]

Du har noen fantastisk herlige unger, lenemor
Digger bildet av August der han har trykket hele ansiktet ned i bolla[8D]
Og bollene såg bare nyyydelige ut[:)] Jeg hadde glemt å handle gjær, så her ble det ingen boller i dag..[:-]
Men vi lagde "oreokuler" istedet!

Herlige unger!!!!![:D]

herlige bilder altså.. og bollene så sykt gode ut... her koste vi oss også med boller... deilig..[:)][:)][:)][:)]

og likte spes godt smekka til august med diva teksten på[8D][:D]

Så herlige bilder lenemor av de nydelige barna dine.
Så ut som noen kjempe gode boller.
Ble brownis kake og matmuffins i kollen på oss i dag.

Tusen takk, vi er jo ganske stolte av dem!

Masse fine bilder av de to herlige barna dine
Siden vi var i bursdagsbesøk i dag har vi kost oss med både kaker og boller[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trillemor82

herlige bilder altså.. og bollene så sykt gode ut... her koste vi oss også med boller... deilig..[:)][:)][:)][:)]

og likte spes godt smekka til august med diva teksten på[8D][:D]

Sånn er det å være lillebror og ha en storesøster å arve etter vet du... han går i rosa ulltøy også han [8D]

Så skjønne unger du har:) Her var ikke fastelavensbollene noen stor suksess [8D] De ble utkonkurrert av farens oljeboller fra i går [:)]

Oljeboller????

HERLIGE unger! Og flotte bilder av de.. [:D]

Kjempekoselige bilder av noen nydelige unger

Vi var hos mamma idag, så ho hadde laga deig, og vi hjalp å trille de ut
og spise de [;)] Grei fordeling det [:D]
Fikk til og med med en del å putte i frysen [;)]

ORIGINAL: lenemor

Oljeboller????

Egentlig en nederlandsk nyttårstradisjon (illefall bruker vi de bare til nyttår), men vi rensa frityrkokeren for jeg skulle lage berlinerboller (som ble mislykka). Da laga han olieboller, noen fritystekte boller med rosiner (uten til meg da), som vi spiser med å dyppe de i melis... ungene elsker det, så var bare kremen somvar stas med mine boller [8D] Har da selvfølgelig melis i alle kriker og kroker av heimen [&:][8D]

Back
Topp